عبور از تولید 130000 تن تختال در دی ماه

عبور از تولید 130000 تن تختال در دی ماه

دنیای معدن -در پی کسب موفقیت های پی در پی توسط کارکنان پرتلاش فولاد هرمزگان ، مهندس ارزانی مدیرعامل محترم طی پیامی از کلیه کارکنان تقدیر وتشکر کردند.

همکاران محترم
کسب رکوردهای پی در پی در روزها و ماههای اخیر و عبور از تولید 130000 تن تختال در دی ماه نشان از شایستگی و توانایی فولاد هرمزگان در عرصه فولاد کشور دارد. این در حالیست که رکورد تولید ماهیانه قبلی به میزان ١٢٩٠٠٠تن و در 31 روز حاصل شده بود. ضمن عرض تبریک به شما دلاوران عرصه تولید، حال که به همت و تلاش کلیه کارکنان عملیاتی و ستادی شرکت این مهم تحقق یافته است، ضروری است عزم و اراده خود را بر این استوار نمائیم که نتیجه مطلوب و نهایی را از این ظرفیت سازی و تولید مطلوبی که صورت پذیرفته است در قالب سوداوری که اصلی ترین رکن شرکت است محقق سازیم و این موضوع زمانی قابل حصول است که کلیه همکاران در حوزه های کاری خود نسبت به مدیریت هزینه ها و کنترل و پایش مستمر آن، با سرلوحه قرار دادن رعایت موارد ایمنی و انجام کار بصورت ایمن و بر اساس گردش کارها و دستور العملها اقدام نمایند.
از کلیه همکاران شرکت، در تمامی بخشها و قسمتها تشکر می کنم و امیدوارم با یاری خداوند در همه عرصه ها شاهد کسب موفقیتهای بیشتری باشیم.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا