صورت های مالی 9 ماهه "قاسم" منتشر شد

صورت های مالی 9 ماهه

شرکت قاسم ایران در دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 مبلغ 194 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل 22درصد کاهش داشت.

 

شرکت قاسم ایران اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 600 هزار میلیون ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت قاسم ایران با انتشار عملکرد 9 ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 116 میلیارد و 552میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 194 ریال زیان به ازای هر سهم محقق کرد.

گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 250 ریال زیان شناسایی کرده بود. همچنین این شرکت در پایان سال مالی قبل به ازای هر سهم 69 ریال سود محقق کرد.

با افزوده شدن زیان انباشته ابتدای سال به زیان خالص دوره در نهایت مبلغ 194 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

این شرکت دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به پایان آذرماه را نسبت به اطلاعیه قبلی اینگونه اعلام کرد: اقلام تشکیل دهنده مبلغ 18 میلیارد و 571 میلیون ریال مربوط به سایر درآمدها و هزینه های غیرعملیاتی- درآمد سرمایه گذاری ها شامل مبلغ 9 میلیارد و 229 میلیون ریال آن مربوط به سود سپرده بانکی و مبلغ 2 میلیارد و 912 میلیون ریال درآمد سرمایه گذاریها مربوط به سود سهام دریافتی از شرکتها و مبلغ 6 میلیارد و 430 میلیون ریال آن درآمد سود تضمین شده اوراق مرابحه دریافتی در ازای مطالبات معوق از مراکز درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که اوراق مرابحه مذکور به مبلغ 79میلیارد و 720 میلیون ریال در سرفصل سرمایه گذاری های کوتاه مدت در ترازنامه منعکس شده است.

 مبلغ 717 میلیون ریال اعلام شده در سرفصل سایر درآمدها و هزینه های غیر عملیاتی - اقلام متفرقه عمدتاً مربوط به فروش اقلام ضایعات است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا