معاون ایران خودرو خبر داد

65هزار نفر ثبت‌نام کردند، 54هزار نفر قرارداد بستند

65هزار نفر ثبت‌نام کردند، 54هزار نفر قرارداد بستند

براساس مصوبه بانک مرکزی و دستور وزارت صنعت اجرای طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو از صبح روز یکشنبه به پایان رسید و در مدت شش روز اجرای این طرح حدود 65 هزار نفر برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 54 هزار نفر با واریز وجه و ارائه چک‌های اقساط، ثبت نام خود را نهایی کرده و به مرحله قرارداد رساندند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مصطفی خان کرمی - بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو - با بیان این مطلب گفت: گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی کامل برای عرضه تعداد بیشتری از محصولات خود به هموطنان عزیز را داشت اما براساس تصمیم بانک مرکزی اعطای این تسهیلات در سقف 110هزار خودرو متوقف شد.

وی افزود: ایران خودرو با تمام توان برای اجرای تعهدات خود در این طرح تلاش خواهد کرد و با یاری خدا، تمام محصولات ثبت نام شده را در کمتر از یک ماه مقرر تحویل خریداران خواهیم داد.

خان کرمی اظهار کرد: حدود 11 هزار نفر از هموطنان مراحل پیش ثبت نام را طی کرده اند که امیدواریم این عزیزان نیز در کوتاه ترین زمان، سایر اقدامات لازم را انجام داده و ثبت نام خود را نهایی کنند، در غیر این صورت امتیاز تسهیلات آنان به سایر هموطنان تخصیص پیدا خواهد کرد.

وی پیش بینی کرد حدود 85 درصد از 11 هزار نفر باقی مانده ثبت نام خود را نهایی کنند که در این صورت تعداد محصولات فروش رفته ایران خودرو در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی به حدود 64هزار خودرو خواهد رسید.

خان کرمی در پایان از نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور که با وجود حجم کار زیاد، تلاش خود برای تسهیل فرآیند ثبت نام را به عمل آوردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا