رییس اتاق بازرگانی پرتغال به ایسنا خبر داد

سرمایه‌گذاری 50 شرکت پرتغالی در ایران

سرمایه‌گذاری 50 شرکت پرتغالی در ایران

رییس اتاق بازرگانی پرتغال از حضور 50 شرکت پرتغالی برای سرمایه‌گذاری در ایران خبر داد.

«پائولونونس د آلمیدا» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فرصت‌های فراهم شده در پی توافق کشورهای 1+5 با ایران و همچنین سابقه قدیمی روابط پرتغال و ایران گفت: طی سال‌های اخیر تراز تجاری دو کشور در سطح بسیار پایینی بوده است اما با توافق حاصل شده فرصت‌های بزرگی برای از سرگیری روابط اقتصادی میان دو کشور و سرمایه گذاری به وجود آمده است.

آلمیدا همچنین درباره بخش‌های اقتصادی که امکان سرمایه‌گذاری در ایران را دارند، گفت: بخش کشاورزی و مواد غذایی، توریسم، معدن و همچنین زغال سنگ از جمله بخش‌هایی هستند که قابلیت سرمایه گذاری را دارند.

وی در رابطه با امکان سرمایه‌گذاری مشترک در ایران نیز اظهار کرد: هیات پرتغالی که شامل 50 شرکت در بخش‌های مختلف اقتصادی است،‌در صورت سرمایه گذاری موفق و سودآور تراز تجاری و روابط اقتصادی آینده پرتغال با ایران را افزایش خواهند داد.

آلمیدا همچنین افزود: اتاق بازرگانی پرتغال تمام تلاش خود را برای از سرگیری روابط اقتصادی و بهبود آن می‌کند تا بتواند با نمایش فرصت‌های بزرگ ایران به دیگر شرکت‌های اقتصادی در پرتغال، میزان تجارت و سرمایه گذاری را افزایش دهد.

رییس اتاق بازرگانی پرتغال از هیات حاضر در جلسه برای شرکت در نمایشگاه کشاورزی و غذایی پرتغال در ماه فوریه که هر ساله در این کشور برگزار می‌شود، دعوت و ابراز امیدواری کرد که با حضور هیات ایرانی در نمایشگاه کشاورزی و مواد غذایی پرتغال، فرصت‌های بیشتری برای بالا بردن سطح تراز تجاری و سرمایه‌گذاری دو کشور فراهم شود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا