امروز انجام می شود:

پنجمین عرضه بلوک ۱۶.۷ درصدی ذوب آهن برای شکستن طلسم

پنجمین عرضه بلوک ۱۶.۷ درصدی ذوب آهن برای شکستن طلسم

گروه صنایع معدنی >فولاد - امروز بلوک ۱۶.۷ درصدی ذوب آهن برای پنجمین بار و بعد از کاهش قیمت و تغییر شرایط ، توسط سازمان خصوصی سازی عرضه می شود.

به گزارش ماین نیوز، ذوب آهن که اخیرا" پیشنهاد افزایش سرمایه 22 درصدی را داده تا در صورت طی مراحل قانونی و موافقت سازمان بورس ، به سرمایه بیش از 4 هزار میلیارد تومانی برسد، امروز برای پنجمین بار شاهد عرضه بلوک 16.75 درصدی خواهد بود.

به این ترتیب، سازمان خصوصی سازی که در چهار عرضه قبلی ناکام مانده ، امروز چهارشنبه ، بیش از 5 میلیارد و 556 میلیون سهم "ذوب" را به قیمت پایه هر سهم 794 ریال معادل بیش از 441 میلیارد تومان روانه میز فروش در فرابورس می کند.

این واگذاری به‌ صورت یکجا و نقد یا 10 درصد نقد و مابقی اقساط 6 سال با نرخ 13 درصد توسط کارگزاری بانک صنعت ومعدن انجام می شود.

در عرضه قبلی که مربوط به 13 شهریور سال جاری بود ، قیمت هر سهم 81 تومان و ارزش آن بیش از 450 میلیارد تومان بود اما در پنجمین عرضه ، علاوه بر بهتر شدن شرایط پرداخت، حدود 9 میلیارد تومان از ارزش کل سهام کاسته شده تا شاید این بار کسی حاضر به خرید شده و طلسم واگذاری بلوک مدیریتی این شرکت مشمول اصل 44 شکسته شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا