توضیحات یک مدیر صنعتی درباره استفاده از کالای ایرانی/حمایت از تولید داخلی در فصل جدید اقتصاد ایران

توضیحات یک مدیر صنعتی درباره استفاده از کالای ایرانی/حمایت از تولید داخلی در فصل جدید اقتصاد ایران

اقتصاد > اقتصاد کلان - منوچهر صالحی از مدیران صنعتی که در عرصه تولید داخلی قدم بر می دارد درباره ضرورت استفاده از کالای با کیفیت ایرانی توضیح می دهد.

با به فرجام رسیدن مذاکرات ایران با 1+5 بسیاری از فعالان اقتصادی از شرایط جدیدی در عرصه اقتصاد ایران خبر می دهند. جملگی آنان بر این باورند که در یک فضای رقابتی با تعامل می توان بسترهای اقتصاد بیمار ایران را جان دوباره بخشید و از ظرفیت های تولیدی برای توسعه اقتصادی بهره گرفت.

این تاکید در حالی از سوی بسیاری از فعالان اقتصادی و کارشناسان این بخش مطرح می شود که تولید محصول با کیفیت به زعم بسیاری از آنان کلیدواژه این حرکت خواهد بود چه آنکه به دنبال افزایش کیفیت بسیاری از شهروندان تمایلی به مصرف کالاهای مشابه خارجی نخواهند داشت و این موضوع زمینه را برای تحرک بیشتر مطرح توسعه اقتصادی ایران فراهم می کند.

در همین راستا منوچهر صالحی، مديرعامل كفش ملي گفت: «بايد فضا را به سمتي ببريم كه ايراني از برندهاي معتبر ايراني استقبال كند و آن را بپذيرد».

صالحي به خاطرات چند نسل از این محصول تولید ایران اشاره کرد و  ادامه داد: «نام كفش ملي نه تنها براي نسل جديد كه براي نسل‌‌هاي قبلي و پدران و ماداران ما هم نامي ماندگار است و خاطراتي شيرين را زنده مي‌كند. به همين دليل بايد اين نام را زنده نگاه داريم و اين شدني نيست مگر با ارائه محصولي قابل اعتنا».

اين مدير صنعتي درباره كيفيت برند ايراني گفت: «در اين سالها همراه با علم روز رشد كردیم و سلايق جديد را ديده و تكنولوژي را با تجارب چند دهه‌اي خود پيوند زده تا نيازهاي روز را برطرف كند. تلاش ما اين است كيفيتي ارائه كنيم كه در حد شان و شخصيت نام ايران باشد. مردم ايران مطمئن باشند محصولي براي آنها تهيه مي‌شود كه در خور نام ايران و سليقه ايراني باشد».

صالحي گفت: «ما نه تنها به فكر تامين نيازهاي بازار ايران كه در انديشه صدور محصولات جديد خود به بازار جهاني هستيم و مطمئنيم با اين كيفيت از اعتبار صنعت ايران دفاع خواهيم كرد».

او كه از چهر‌ه‌هاي شناخته شده در ميان مديران فوتبال محسوب مي‌شود، ادامه داد: «فوتبال در خون ماست و حامي آن هستيم و اميدواريم هواداران تيم‌هاي پرطرفدار فوتبال هم حامي كفش ملي باشند و كفش ملي را متعلق به خود بدانند».

صالحي در پايان گفت: «كفش ملي بهترين و باكيفيت‌ترين كفشها را براي پياده‌روي تهيه مي‌كند و مناسب‌ترين كفش براي اين منظور است. با توجه به اينكه قصد داريم مشاركتي كوچك در همايش بزرگ پياده‌روي تا كربلا داشته باشيم، تخفيفي بسيار مناسب براي عزاداراني كه قصد شركت در همايش بزرگ پياده‌روي تا كربلا را دارند، قائل شده‌ايم تا با خريد محصولات ما در اين مراسم باشكوه شركت كنند».  

3939

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا