کارگران شرکت فولاد کویر دوباره به کار فراخوانده می شوند

کارگران شرکت فولاد کویر دوباره به کار فراخوانده می شوند

دنیای معدن - مدیرعامل شرکت فولاد کویر آران و بیدگل گفت: با تلاش و همکاری مسئولان شهرستان مشکلات شرکت در حال رفع شدن است و به زودی خبرهای خوبی به مردم آران و بیدگل و منطقه داده خواهد شد.

احمد خوروش، در خصوص آخرین وضعیت شرکت فولاد کویر، اظهار کرد: تعدیل نیرو در شرکت فولاد به دلایل تشدید تحریم ها و کمبود مواد اولیه صورت گرفت و ما را با مشکل تامین مواد مواجه کرد و از طرفی شرکت های داخلی حمایت چندانی از ما نکردند که در نهایت تصمیم گرفتیم تعدادی از نیروهای خود را به مرخصی بفرستیم.

وی افزود: با رایزنی های صورت گرفته با شرکت فولاد خوزستان و پیگیری های نماینده مردم در مجلس در کارگروه های صنعت و معدن و ارتباط با وزیر صنعت و معدن، دستورات لازم برای تامین مواد اولیه به این شرکت صادر شد و به زودی تعدادی از کارگران را به شرکت باز می گردانیم.

خوروش به کاهش تولید شرکت فولاد در چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات و نبود مواد، تولیدات شرکت از ۹۰۰ هزار تن به حدود ۴۵۰ تن کاهش یافت و درصدد هستیم با تامین دوباره مواد اولیه و خام برای شرکت و راه اندازی مجدد قسمت های تعطیل شده ضمن باز گرداندن افراد بیرون رفته تولید خود را به بالاتر از آمار قبل برسانیم تا به رشد اقتصاد منطقه کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد کویر آران و بیدگل گفت: سخت ترین تصمیم تعطیلی واحدها و مرخص کردن کارگران شرکت بود که به ناچار پس از چند ماه معطل ماندن و نرسیدن مواد اولیه و خام صورت گرفت و به زودی این کارگران به شرکت دعوت می شوند تا دوباره در کنار هم به صنعت فولاد و کشور خود خدمت کنیم.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا