امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی رقم می خورد؛

عرضه بیش از ۴۵ هزار تن وکیوم باتوم

عرضه بیش از ۴۵ هزار تن وکیوم باتوم

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز سه شنبه ۱۹ دی ماه، میزبان عرضه ۴۵ هزار و ۴۹۰ تن وکیوم باتوم است.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز و در تالار مذکور ۳۸ هزار و ۴۰۴ تن انواع مواد پلیمری، ۶۳ هزار تن انواع قیر، ۷ هزار تن لوب کات سبک، ۲ هزار و ۵۰۰ سلاپس واکس و یک هزار تن گوگرد کلوخه عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه،۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی شده و ۸۰ هزار و ۳۰۰ تن قیر، یک هزار تن لوب کات سبک، یک هزار تن گوگرد گرانوله و۳۰۰ تن عایق رطوبتی است.

این گزارش حاکی است، ۲ هزار تن شمش و بیلت آلومینیوم و ۵۵۰ تن سبد میلگرد، ۳۰ هزار تن تختال C در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن گندم خوراکی، ۵ هزار تن گندم دوروم، ۵ هزار و ۶۰۰ تن شکر سفید، ۱۷۰ تن عدس درشت،۶۰۰ تن روغن آفتابگردان، ۶۰۰ تن روغن سویا، ۸۰۰ تن روغن کلزا و ۱۰۶ هزار قطعه جوجه یک روزه را تجربه می کند.

علاوه براین، یک هزار و ۵۵ تن ذرت دانه ای نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۶۰۰ تن روغن پالم مالزی، ۲۰ تن کره لاکتیکی آلمان و بلژیک و یک هزار تن ورق گرم روسیه را تجربه می کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا