تعدادی از طلبکاران گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان خواستار پرداخت مطالباتشان شدند

تعدادی از طلبکاران گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان خواستار پرداخت مطالباتشان شدند

گروه صنایع معدنی >فولاد - تعدادی از طلبکاران و قطعه سازان گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان روز یکشنبه خواستار دریافت مطالباتشان از این شرکت شدند.

به گزارش ماین نیوز،  35 نفر از طلبکاران گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان پیش از ظهر یکشنبه با در دست داشتن پلاکاردی در مقابل در ورودی این شرکت تجمع، و پرداخت مطالبات سه سال گذشته خود را خواستار شدند.

یکی از تجمع کنندگان که خواست نامش در خبر ذکر نشود اظهار کرد: تجمع کنندگان خواستار روشن شدن وضعیت طلب و خروج از بلاتکلیفی طلب خود از این شرکت هستند.

وی مدعی شد: مسئول حراست فیزیکی این شرکت برای متفرق کردن تجمع‌کنندگان، تعدادی از کارگران خدماتی شرکت را با یک وانت مقابل در ورودی این شرکت پیاده کرد که موجب درگیری با طلبکاران شد.
این طلبکار بیان کرد: ماموران انتظامی برای جلوگیری از درگیری به این موضوع ورود کردند و به حراست شرکت به خاطر این موضوع تذکر داده شد.

وی ادامه داد: برادر مالک گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان، نیز به نمایندگی از برادرش در جمع طلبکارن حضور پیدا کرد و از طلبکارن خواست تا سه ماه مهلت به آنها داده شود تا طلبها را پرداخت کنند.
این طلبکار بیان کرد: یک ماه پیش هم حمید محمودی مدیرعامل گروه ملی وعده پرداخت طلب طلبکارن را داده بود اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است.
سید عبدالرضا موسوی 30 آبان امسال در مزایده برگزار شده از سوی بانک ملی برنده و با امضای قرارداد، به طور رسم سهامدار و مالک گروه ملی صنعتی فولاد ایران شد.

گرﻭﻩ ﻣﻠﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎ 18 ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ، ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﻘﺎﻃﻊ ﻣﯿﻠﮕﺮﺩ، ﺗﯿﺮﺁﻫﻦ، ﻟﻮﻟﻪ ﺑﯽ ﺩﺭﺯ، ﻟﻮﻟﻪ ﺩﺭﺯﺟﻮﺵ، ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻔﺘﻮﻟﯽ، ﭘﺮﻭﻓﯿﻞ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﺩ ﻭ ﻗﻄﻌﻪﺳﺎﺯﯼ را تولید می کند.این شرکت ﺑﺎ ﭼﻬﺎﺭ ﻫﺰﺍﺭ ﻧﻔﺮ ﺷﺎﻏﻞ، ﺩﺭ ﺟﻨﻮﺏ ﺷﺮﻗﯽ ﺷﻬﺮ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﻭﺍﻗﻊ ﺍست.
جمعی از کارگران کارگران گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز نیز در ماه های گذشته در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات عقب افتاده چند ماه خود در مقابل این شرکت تجمع کرده بودند.
طلب قطعه سازان گروه ملی فولاد خوزستان از سه سال گذشته 150 میلیارد ریال ذکر شده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا