ورود خراسان رضوی در فهرست صادرکنندگان عمده شمش فولاد

ورود خراسان رضوی در فهرست صادرکنندگان عمده شمش فولاد

گروه صنایع معدنی >فولاد - معاون بازاریابی و فروش مجتمع فولاد نیشابور گفت: با صدور نخستین محموله شمش فولادی این مجتمع به بازار جنوب شرق آسیا، خراسان رضوی در فهرست صادرکنندگان عمده شمش فولاد به بازار‌های بین المللی واردشد.

به گزارش ماین نیوز، محمدحسن پارسا افزود: از ابتدای امسال تا پایان آذر ۲۶ هزار تُن فولاد صادر شده که پیش از این نیز یک محموله هزار تنی از این مجتمع به عنوان نمونه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس صادر شده بود.

وی گفت: ۲۵ هزار تن از این میزان صادرات در روز‌های پایانی سال ۲۰۱۷ توسط شرکت مشترک ایرانی- آلمانی خریداری و با هدف تولید محصول نهایی در کارخانه‌های نوردی به جنوب شرق آسیا صادر شد.

رئیس واحد صادرات فولاد خراسان افزود: فولاد خراسان از ابتدای امسال ۸۵ هزار تن میلگرد هم بیشتر به کشور‌های عراق، ترکمنستان، افغانستان، کویت، گرجستان و امارات صادر کرده است.

پارسا با اشاره به کیفیت بالای محصول تولیدی فولاد خراسان و مطلوبیت شمش فولادی آن گفت: تمرکز بر صدور محصولات فولادی و توسعه بازار‌های صادراتی به ویژه حضور در بازار کشور‌های جنوب شرق آسیا در کنار تامین نیاز داخلی از راهبرد‌های اصلی مجتمع فولاد خراسان است.

وی افزود:با هدف توسعه صادرات، مجتمع فولاد خراسان مذاکراتی برای بازاریابی و صدور محصول به کشور‌های حوزه شمال آفریقا نیز انجام داده است.

رئیس واحد صادرات فولاد خراسان گفت: با توجه به کاهش صادرات فولاد چین به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد جهان، باید دیگر کشور‌های تولید کننده فولاد از این فرصت برای افزایش حضور خود در بازار جهانی بهره ببرند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا