اختصاص 11 ریال سود به ازای هر سهم "وصندوق" طی شش ماه

اختصاص 11 ریال سود به ازای هر سهم

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 مبلغ 101 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 66 درصد کاهش داشت.

 

 

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 27 هزار میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)،شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با انتشار عملکرد شش خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ دو هزار و 714 میلیارد و 262 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 101 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 66 درصد کاهش داشت.

گفتنی است "وصندوق" در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 299 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده بود.

با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ پنج هزار و 115 میلیارد و 603 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

ای شرکت دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر کرد.

بر این اساس و به موجب صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 28 دیماه 95  سال مالی شرکت از پایان شهریور ماه به پایان اسفند ماه هر سال تغییر یافته است در نتیجه به دلیل تغییر سال مالی شرکت امکان ارائه ارقام مقایسه ای دوره مالی منتهی به 31 شهریور ماه 95 میسر نیست.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا