یک مقام مسئول:

اتحاد صنعت و دانشگاه موجب حذف رفتارهای نامطلوب در جامعه می شود

اتحاد صنعت و دانشگاه موجب حذف رفتارهای نامطلوب در جامعه می شود

رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت: پیوند صنعت و دانشگاه زمینه بازار یابی در عرصه های مختلف اجتماع را فراهم می کند و با حذف رفتارهای نامطلوب ، آحاد جامعه از مزایای آن منتفع خواهند شد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، طهمورث حسن قلی پور روز یکشنبه در آیین افتتاحیه و نشست علمی نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات madex 2015 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اظهار داشت :رسالت اصلی امروز دانشگاه ایجاد هنجارهای مطلوب در جامعه با استفاده از علم روز بازاریابی و تبلیغات در عرصه های مختلف است تا آحاد مردم از مزایای آن برخوردار شوند.
وی ، برقراری ارتباط و تعامل متقابل دانشگاه با عوامل اجرایی و بخش های مختلف جامعه در اقتصاد را از اهداف مهم و اساسی این نشست ذک کرد .
قلی پور گفت: یکی از مقاصد اصلی برگزاری این همایش آشنایی دانشجویان مدیریت و بازاریابی با حوزه های عملی این عرصه است که متولیانی خاص داشته و کار تخصصی در آن انجام می شود.
وی افزود: امروز نیاز داریم با ایجاد خودباوری در دانشگاه ها، دانشجویان بدانند چگونه از دانشی که در کلاس های درس یاد می گیرند ، در عمل استفاده کنند.
رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت : دانشجویان اکنون باید بتوانند آنچه در کشور بروز یافته را در کلاس ها تحلیل کنند و ضمن آشنایی با نقاط ضعف و قوت آنها ،در آینده به گردانندگان تخصصی کشور تبدیل شوند.
رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تصریح کرد: نهادینه سازی رفتارهای مطلوب در کشور در حوزه های مختلف بازاریابی سیاسی، خدمات عمومی و اجتماعی اتفاق می افتد تا بدانیم چگونه با کار کردن روی نگرش ها و باورهای مردم می توان خواسته های مطلوب آنها را نهادینه کرد.
وی ناهنجاری های موجود در جامعه را خاطرنشان ساخت و گفت : نیاز است تا این ناهنجاری ها به رفتارهای مطلوب تبدیل شود و آنچه در حوزه بازاریابی و تبلیغات روی داده ، در برخی از حوزه ها بسیار جوان و نوپا است.
نخستین نمایشگاه علمی و تخصصی 'تبلیغات و بازاریابی MADEX 2015 ' معطوف و متمرکز بر حوزه بازاریابی و تبلیغات و نمایش توانمندی ها و قابلیت های شرکت ها و مجموعه ها در این حوزه و نیز انتقال و به اشتراک گذاری تجارب این حوزه، با همت دانشگاه تهران و با همراهی جمعی از متخصصان این حوزه و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران، سازمان مدیریت صنعتی، دانشگاه های شهید بهشتی، صنعتی شریف و علامه طباطبایی برگزار شد.
نخستین دوره این رویداد علمی- تخصصی، با هدف معرفی شرکت ها، سازمان ها و متخصصان فعال در صنعت بازاریابی و تبلیغات، ارائه آخرین دستاوردهای شرکت ها و واحدهای فعال در صنعت بازاریابی و تبلیغات، ایجاد شبکه تجاری و انتقال تجربه بین شرکت های فعال در این صنعت، ارتباط مستقیم بین شرکت های بازاریابی و تبلیغات، واحد بازاریابی شرکت ها و اساتید و پژوهشگران، ایجاد فضایی جهت همگرایی میان دانش آکادمیک بازاریابی و دانش تجربی شرکت ها و معرفی آخرین فرصت ها و چالش های موجود در حوزه بازاریابی و تبلیغات، از امروز (یکشنبه) در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برپا شده که تا 27 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا