در معاملات امروز ثبت شد؛

تغییر مالکیت 437 میلیون برگه سهم

تغییر مالکیت 437 میلیون برگه سهم

در داد وستدهای روز جاری سهامداران بیش از 437 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 892 میلیارد ریال در 36هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

 

 

در داد وستدهای روز جاری سهامداران بیش از 437 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 892 میلیارد ریال در 36هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در نتیجه معاملات روزی که گذشت شاخص کل متاثر از رشد قیمت نمادهای کشتیرانی، پتروشیمی پردیس، مخابرات و تاپیکو ، 12 واحد بالا رفت. همچنین در این روز نمادهای پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو و ملی مس بیشترین تاثیر منفی را بر این متغیر ثبت کردند. شاخص کل در پایان داد و ستدهای امروز در عدد 63هزار و 83 قرار گرفت. همچنین شاخص بازار اول در حالی 71 واحد افت کرد که شاخص بازار دوم 497 واحد بالا رفت.

گفتنی است در میان صنایع بورسی ، گروه های شیمیایی ، بانک ها و خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر جدول برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای قند لرستان، داروسازی دکتر عبیدی، صنایع شیمیایی فارس، داروپخش، افست، قند هکمتان و بیمه پارسیان بود.

این در حالی بود که نمادهای سیمان قائن، حمل و نقل پتروشیمی ، ایران خودرو، نیرو کلر،بیمه البرز،سرمایه گذاری ملی ایران و سایپا با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

همچنین در پایان معاملات امروز اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، قند قزوین، قند لرستان، قند مرودشت، افست، پلی اکریل و لیزینگ رایان سایپا طولانی ترین صف های خرید را ثبت کردند.

این در حالی بود که ایران خودرو، گرانیت بهسرام، سیمان اصفهان، بانک کارآفرین، سازه پویش، خوراک دام پارس و اوراق مشارکت شهرداری شیراز سنگین ترین صف های فروش را داشتند.

همچنین توسعه شهری توس گستر با معامله 33 میلیون سهم به ارزش 76میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا