رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

فاکتورهای اقتصاد اسلامی در سطح جامعه پیاده سازی شود

فاکتورهای اقتصاد اسلامی در سطح جامعه پیاده سازی شود

سمنان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اهتمام ویژه به تولید، اشتغال و صادرات را راه گشای مشکلات کشور دانست و گفت: فاکتورهای اقتصاد اسلامی در سطح جامعه پیاده سازی شود.

بهروز اسودی در چهارمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه استان سمنان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، افزود: اهتمام ویژه به تولید، اشتغال و صادرات سبب افزایش ارزش افزوده و رشد اقتصادی شده و  راه گشای مشکلات کشور خواهد بود.

 وی با اشاره به فاکتورهای اقتصاد اسلامی خواستار پیاده سازی این امر در سطح جامعه شد و حمایت از تولید و مبارزه با پدیده قاچاق کالا را از اهم وظایف این کارگروه برشمرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تعیین تکلیف و امحای کالاهای قاچاق موجود در انبارها و نیز پیگیری موضوع استعلامات قضایی صورت گرفته از سوی سازمان و تعامل و مساعدت ویژه کمیسیون مبارزه با قاچاق استان را در این خصوص خواستار شد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای استان سمنان  نیز در این نشست گفت: در امر مبارزه با قاچاق کالا اهداف کلانی وجود دارد که حمایت از تولید و تعامل سازنده با تولیدکنندگان و تجار در سطح استان از ملزومات آن است.

سیدعلیرضا هاشمی، تفاهم نامه فی ما بین دستگاه ها را باعث هم افزایی و اقدامات هوشمندانه و مثمرثمر دانست و متذکر شد: ماموریت های محوله به کارگروه و طرح و پیگیری موضوعاتی که قابلیت اجرایی شدن را دارند، در تفاهم نامه ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین برگزاری گشت های مشترک بین اتاق اصناف و دستگاه های همکار در خصوص قاچاق موبایل و پوشاک را مهم برشمرد و تاکید کرد: بازرسی ها به نحوی صورت پذیرد که آرامش در سطح بازار حفظ و موجب التهاب و تشنج نشود.

در انتها نماینده برخی دستگاه های استان سمنان به بیان نظرات و پیشنهادات در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداختند و در خصوص حل مشکل تحویل کالاها به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان راهکارهایی ارائه کردند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا