اطلاعات مهم نتانیاهو درباره انفجار پاریس

اطلاعات مهم نتانیاهو درباره انفجار پاریس

«بنیامین نتانیاهو» گفته، رژیم صهیونیستی اطلاعاتی درباره افرادی که در بمب‌گذاری تروریستی پاریس در اختیار داشته و این اطلاعات را در اختیار فرانسه و سایر کشورهای مرتبط قرار داده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس ، نتانیاهو روز گذشته (شنبه) در کنفرانس خبری با بیان مطلب فوق اظهار داشت:‌ «این بخش مهمی از همکاری علیه تروریسم داعش و «اسلام رادیکال» است. اسرائیل با روش‌های مختلف با سایر کشورهای همکاری می‌کند».

  وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث تروریستی جمعه در پاریس که به کشته شدن 129 فرانسوی منجر شد، اظهار داشت: «اسرائیل در مبارزه با «تروریسم اسلامی» شانه به شانه فرانسه ایستاده است. من به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل دستور داده‌ام تا به همتایان فرانسوی خود و همتایان خود در سایر کشورهای اروپایی به هر روش ممکنی یاری رسانند».

نتانیاهو همچنین دستور داده شرایط امنیتی شدیدی در نهادهای اسرائیلی و یهودی در پاریس برقرار شود.

زمانی که از او سئوال شد آیا نگران حملات داعش به اراضی اشغالی نیست، از پاسخ دادن طفره رفت و گفت: «داعش فعالیت‌های تروریستی خود را اخیرا افزایش داده است از جمله ساقط کردن یک هواپیمای روسی در صحرای سینا. در حالی که هیچ تردیدی درباره اهداف گروه‌های تروریستی وجود ندارد، هنوز مشخص نیست آیا سایر کشورهای جهان مایل به مبارزه با آنها هستند یا خیر».

نتانیاهو سپس گفت، انتظار دارد کسانی که حملات تروریستی در پاریس را محکوم کرده‌اند، حمله علیه اسرائیل را نیز محکوم کنند. نخست وزیر اسرائیل در این باره گفت: « غیرممکن است که بگوییم تروریست‌های بد، تروریست‌های خوب. همه تروریست‌ها بد هستند. تروریسم هدف قرار داد سیستماتیک شهروندان است که هرگز قابل توجیه نیست. تروریسم باید همیشه محکوم شود. همیشه باید با آن مبارزه کرد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه هر گونه حمله به یک نفر باید حمله به همه تلقی شود، از جامعه بین‌المللی خواست برای مبارزه با تروریسم جهانی متحد شوند.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا