روز گذشته رقم خورد؛

انعقاد بیش از ۱۵ هزار قرارداد آتی سکه

انعقاد بیش از ۱۵ هزار قرارداد آتی سکه

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۵ هزار و ۷۵۴ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۲ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز در سررسید دی ماه امسال ۱۸۱ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افت ۰.۰۴ درصدی به یک میلیون و ۴۳۸ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۲۸ و ۹۵ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد ۰.۰۲درصدی به یک میلیون ۴۸۰ هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد ۰.۰۹ درصدی به یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر یک هزار و ۲۸ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۱۴هزار و ۴۲۲ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده هم ۰.۱۷ درصد رشد کرد و یک میلیون و ۵۸۶هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۴۳هزار تومانی و رشد ۰.۲۶ درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا