بومی ها در اولویت استخدام فولاد شادگان و کاوه اروند هستند

بومی ها در اولویت استخدام فولاد شادگان و کاوه اروند هستند

دنیای معدن - رییس سازمان صنعت و معدن خوزستان گفت: استخدام نیروهای بومی اولویت نخست و اصلی فولاد شادگان و فولاد کاوه اروند خرمشهر بوده و با افزایش ظرفیت تولید و برنامه های جنبی در این 2 کارخانه بخش عمده ای از معضل بیکاری این مناطق برطرف می شود.

نوراله حسن زاده شامگاه دوشنبه در حاشیه بهره برداری از کارخانه فولاد اروند خرمشهر و فولاد شادگان اظهار کرد: فولاد شادگان از پروژه های بود که پس از هشت سال تعطیلی با جدیت دولت تدبیر و امید، به بهره برداری رسید و برنامه های خوبی نیز برای بخش فولاد سازی و افزایش ظرفیت، پیش بینی شده است.
وی افزود: فولاد شادگان ظرفیت تولید چهار تا پنج میلیون تن را دارد و می تواند اشتغال پایداری را برای مردم شادگان ایجاد کند.
رییس سازمان صنعت و معدن خوزستان بیان کرد: همچنین فولاد اروند خرمشهر نیز جزو طرح های جانبی و تکمیل کننده صنعت فولاد است که با تولید 600 هزار تن میلگرد می تواند تاثیر بسزایی در رونق اقتصاد این منطقه داشته باشد.
وی بیان کرد: احداث این کارخانه و طرح های جانبی پیش بینی شده می تواند بخش عمده ای از معضل بیکاری را در این منطقه برطرف کند.
حسن زاده گفت: در گام نخست فولاد اروند خرمشهر بیش از 250 نفر مشغول به کار می شوند و اگر واحد فولاد سازی نیز در این کارخانه راه اندازی شود حدود یک هزار نفر مشغول به کار می شوند.
وی بیان کرد: یکی از نکات قابل توجه در این پروژه استفاده صد در صدی از نیروهای بومی است که در آزمون استخدامی نیز بومی بودن شرط اصلی شرکت کننده ها بوده است.
رییس سازمان صنعت و معدن گفت: تنها در صورتی در این کارخانه نیروی غیربومی جذب می شود که تخصص مورد نظر در این منطقه وجود نداشته باشد.
کارخانه فولاد شادگان و فولاد اروند خرمشهر روز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا