نماينده مجلس: دولت طرح هاي تحريك تقاضا را ادامه دهد

نماينده مجلس: دولت طرح هاي تحريك تقاضا را ادامه دهد نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه هدف از همه سياست ها و طرح هاي اقتصادي ايجاد تحريك در طرف هاي تقاضاست گفت: طرح فروش اقساطي خودرو اگرچه توانسته است تا حدودي طرف هاي تقاضا را افزايش دهد اما كافي نيست.


به گزارش رادیو اقتصاد؛ موسي الرضا ثروتي در مصاحبه با این راديو اظهار داشت: فروش حدود 110 هزار خودرو نمي تواند رونق پايدار را در اين بخش ايجاد كند و همه اقتصاد هم در صنعت خودرو محدود نمي شود.


وي افزود: دولت نبايد از افزايش نقدينگي هراس داشته باشد بلكه بايد اين نقدينگي در خدمت توليد و رونق اقتصاد ملي قرار گيرد و در آن صورت اثر تورم زايي هم نخواهد داشت.


ثروتي گفت: اين طرح را مي توان در بخش هاي ديگر هم اجرا كرد و بايد همه اهداف دولت رونق توليد ملي باشد.


وي افزود: در حال حاضر بخشي از صنايع با ظرفيت پاييني کار مي کنند و برخي کارخانه ها نيز تعطيل شده است به طوري که در سال هاي اخير حدود 2 ميليون نفر بيكار شده اند.


ثروتي گفت: با رونق توليد مي توانيم به رونق بازار اشتغال هم اميدوار باشيم و انتظار داريم طرح هاي دولت براي تحريك طرف تقاضا و حمايت از توليد ملي استمرار داشته باشد و فقط به خودرو محدود نشود در آن صورت آثار منفي افزايش نقدينگي هم خنثي خواهد شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا