روز گذشته رقم خورد؛

انعقاد ۳۸ هزار قراداد آتی سکه در بورس کالا

انعقاد ۳۸ هزار قراداد آتی سکه در بورس کالا

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۳۸ هزار و ۴۰۳ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۶ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز در سررسید دی ماه امسال ۷۲۰ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد یک درصدی به یک میلیون و ۴۴۶ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۱۷۶ و ۲۵۷ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد ۰.۶۷درصدی به یک میلیون ۴۸۸هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با افزایش ۰.۸۸ درصدی به یک میلیون و ۵۳۹ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر ۲ هزار و ۱۹۲ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۳۵هزار و ۵۸ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده هم ۰.۲۱ درصد افت کرد و یک میلیون و ۵۸۲هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۳۷هزار تومانی و افت ۰.۳۲ درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا