بررسی فهرست جدید قیمت مواد پلیمری؛

فرمان بازار محصولات پلیمری در دستان دلار

فرمان بازار محصولات پلیمری در دستان دلار

مقایسه قیمت محصولات پلیمری در تاریخ ۵ و ۱۲ آذرماه  نشان می دهد که روند قیمت ها متاثر از دلار افزایشی بوده است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته قبل رشد داشته است، قیمت دلار نیز طی هفته قبل با ۰.۴ درصد افزایش به نرخ ۴ هزار و ۱۱۲ تومان رسیده است.

در همین حال بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری، به پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ اختصاص داشت، این کالا به میزان ۱۴۴ تومان نسبت به هفته قبل گران شد.

همچنین در رتبه های بعدی پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی و sb با ۲.۲ درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارند، در ادامه و در گروه پلی استایرن ها، استایرن بودتاین رابر تیره و روشن و همچنین پلی استایرن مقاوم به ترتیب با ۲.۱ و ۲ درصد نسبت به هفته قبل رشد قیمت داشتند.

همچنین در گروه بطری ها، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با ۰.۸ درصد رشد قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند، پی وی سی ها نیز روندی افزایشی داشتند، به طوری که ۰.۳ درصد نسبت به هفته قبل گران شدند.

گرید ۵۷ و ۶۰ نسبت به هفته قبل ۱۳ تومان و گرید ۶۵ نیز ۱۲ تومان رشد داشت.

در ادامه پلی پروپیلن های نساجی ۰.۳ درصد افزایش قیمت داشتند، به طوری که پلی پروپیلن های نساجی به رقم ۴ هزار و ۳۶۱ تومان و پلی پروپیلن شیمیایی نیز به ۴ هزار و ۹۱۶ تومان رسیدند.

در گروه پلی اتیلن ها هم، پلی اتیلن سنگین بادی، تزریقی و دورانی ۰.۵ درصد رشد قیمت داشتند، همچنین پلی اتیلن های سبک خطی و فیلم نیز ۰.۲ درصد نسبت به هفته قبل گران شدند.

در ادامه تنها پلی اتیلن سنگین اکستروژن PE۱۰۰ روندی نزولی داشت و با ۰.۱ درصد افت نسبت به هفته قبل روبه رو شد، این کالا از رقم ۵ هزار و ۳۲۰ تومان به ۵ هزار و ۳۱۵ تومان رسید. 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا