اشتغال ۳۵۰ هزار نفر در زنجیره تولید فولاد مبارکه

اشتغال ۳۵۰ هزار نفر در زنجیره تولید فولاد مبارکه

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت:در زنجیره تولید فولاد مبارکه، به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ۳۵۰ هزار نفر مشغول به کار هستند و این امر اهمیت مؤلفه‌های پایداری، پاسخگویی و شفافیت در قبال جامعه را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد.

به گزارش ماین نیوز، محمد ناظمی هرندی رابطه با موضوع مسؤلیت اجتماعی و توسعه پایدار اظهار کرد: در تعریف رویکردهای اجتماعی یک سازمان باید به ویژگی‌های آن سازمان و نوع ارتباط آن با جامعه توجه شود.

وی بابیان اینکه در موضوع مسؤولیت‌های اجتماعی، سازمان‌ها و بنگاه‌ها به محیط پیرامون و ذینفعان خود توجه دارند، تصریح کرد: سازمان‌ها و بنگاه‌ها از سه موضوع پایداری، پاسخگویی و شفافیت به‌عنوان مؤلفه‌های اصلی حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی خود بهره می‌برند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در همین راستا افزود: چنانچه مسؤولان سازمان‌ها به این سه موضوع توجه داشته باشند، به‌خوبی مسؤولیت و رسالت خود را در این حوزه انجام داده‌اند.

ناظمی با اشاره به نقش شرکت فولاد مبارکه در اقتصاد ملی گفت: فولاد مبارکه به‌عنوان یک واحد تولیدکننده فولاد با زنجیره کامل تولید، با تولید ۵۰ درصد فولاد کشور نقش مهمی در اقتصاد ملی دارد.

وی در همین رابطه اضافه کرد: این شرکت بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی جهان است و یک درصد از تولید ناخالص ملی را نیز بر عهده دارد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه مهم‌ترین شعار توسعه شرکت را «فولاد مبارکه به وسعت ایران» خواند و بیان داشت: این شعار به‌عنوان یکی از استراتژی‌های شرکت مدنظر قرارگرفته است و مدیریت و کارکنان این شرکت بر این باورند که این مجموعه توانمند، متعلق به‌تمامی کشور است و شرکت‌های تولیدکننده و سرویس‌دهنده به فولاد مبارکه به‌نوعی از شرکای تجاری کسب‌وکار این شرکت به‌حساب می‌آیند.

ناظمی در ادامه از سهام عدالت به‌عنوان یکی از سهامداران فولاد مبارکه یادکرد و بابیان اینکه حدود ۴۰ میلیون نفر در سراسر کشور از سهام عدالت برخوردارند، افزود: اگر این شرکت نتواند عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد، به‌یقین میلیون‌ها نفر متضرر خواهند شد.

وی تأکید کرد: باید در نظر داشته باشیم که در زنجیره تولید فولاد مبارکه، به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ۳۵۰ هزار نفر مشغول به کار هستند و این امر اهمیت مؤلفه‌های پایداری، پاسخگویی و شفافیت در قبال جامعه را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: سازمان‌ها باید در موضوع پایداری به آیندگان توجه کنند و به خاطر داشته باشند از منابعی که در اختیار آن‌ها است همچون امانتی گران‌بها نگهداری کنند.

ناظمی در رابطه بااهمیت سود پایدار در سازمان‌ها تصریح کرد: عملکرد شرکت باید به‌گونه‌ای باشد که سهامداران و ذینفعان به سود پایداری که انتظار دارند، دست یابند و هر ارزشی برای سهامداران و یا سایر ذینفعان خلق می‌کنیم، باید پایدار و قابل‌اتکا باشد.

وی در تشریح اهمیت موضوع پاسخگویی و نقش ارتباط سازمان‌ها با ذینفعان و به‌طورکلی با جامعه یادآور شد: پاسخگویی در مقابل کلمه مسؤولیت مفهوم پیدا می‌کند و هر جا سازمان‌ها مفهوم مسؤولیت اجتماعی را مطرح می‌کنند، در مقابل آن موضوع پاسخگویی به وجود می‌آید.

ناظمی در پایان از واحد توسعه و تکامل منطقه‌ای در فولاد مبارکه نام برد و اظهار کرد: در این واحد فرایند ارتباطات و مسؤولیت‌های اجتماعی تعریف‌شده است و ضمن اینکه ساختاری برای تحقق بهبود و تحول در سازمان در راستای نظام تحول سازمانی، با نام کمیته تحول ارتباطات و مسؤولیت‌های اجتماعی بنانهاده شده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا