بازار جهانی بیلت رو به بهبود

بازار جهانی بیلت رو به بهبود

دنیای معدن -اخیرا رونق بازارهای فولاد و رشد قیمت قراضه و فولاد بازارهای بیلت را رو به بالا نگه داشته است. عرضه کنندگان جهانی بیلت قیمت ها را با توجه به بهبود تقاضا و رشد قیمت قراضه بالا برده اند. البته چین عرضه صادراتی چندانی ندارد چون تقاضای داخلی آن بالاست. خریداران بیلت چین به دنبال بازارهای جایگزینند. یک ماه اخیر قیمت قراضه در بازارهای جهانی 20 دلار هر تن رشد داشته که به دلیل رشد تقاضای قراضه با کیفیت بالا و افت صادرات فولاد چین بوده است. اخیرا قراضه 20-80 امریکا در ترکیه 323 دلار و قراضه خرد شده 328 دلار هر تن سی اف آر شده است. در این راستا بیلت صادراتی سی آی اس 470 تا 475 دلار هر تن فوب نیز شنیده شده است و بیلت ایران نیز صعودی است. عرضه کننده های هندی نیز انتظار دارند قیمت بیلت هند بالاتر برود. قابل ذکر است بیلت در بازار داخلی چین 582 دلار هر تن درب انبار با 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده شده است.

یک ماه اخیر قیمت قراضه در بازارهای جهانی 20 دلار هر تن رشد داشته که به دلیل رشد تقاضای قراضه با کیفیت بالا  و افت صادرات فولاد چین بوده است. اخیرا قراضه 20-80 امریکا در ترکیه 323 دلار و قراضه خرد شده 328 دلار هر تن سی اف آر شده است.

در این راستا بیلت صادراتی سی آی اس 470 تا 475 دلار هر تن فوب نیز شنیده شده است و بیلت ایران نیز صعودی است. عرضه کننده های هندی نیز انتظار دارند قیمت بیلت هند بالاتر برود. قابل ذکر است بیلت در بازار داخلی چین 582 دلار هر تن درب انبار با 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده شده است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا