مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در کارگاه آشنایی با بازار سرمایه:

زیست بازار سرمایه پویا و درحال تغییر است

زیست بازار سرمایه پویا و درحال تغییر است

کارگاه مقدماتی آشنایی با بازار سرمایه ویژه مدیران و کارشناسان خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با سخنرانی یاسر فلاح مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.


کارگاه مقدماتی آشنایی با بازار سرمایه ویژه مدیران و کارشناسان خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با سخنرانی یاسر فلاح، مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد. این کارگاه دو روزه پیرو تفاهم نامه شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر و همچنین سازمان بورس و اوراق بهادار و خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در ابتدای این کارگاه آموزشی یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: زیست بازار سرمایه دایما در حال تغییر و پویایی است و آمارها نشان می دهد بازدهی سرمایه افرادی که با دانش لازم و نگاه بلند مدت به بورس وارد شده اند بیش از سرمایه گذاری آنها در بازارهای رقیب بوده است.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با تاکید بر اینکه بازار سرمایه یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشور است، گفت: بازار سرمایه کاملا علمی و هر فردی که با آگاهی و تجربه لازم به آن وارد شود و از رفتار هیجانی دور بماند حتما بازدهی مورد قبولی خواهد داشت.

بنابر گزارش سنا، این کارگاه دو روزه با هدف توسعه همکاری های مشترک در حوزه های علمی، فرهنگ سازی و آموزشی برگزار می شود. سطح مقدماتی کارگاه های آموزشی و دانش افزایی و ارتقای مهارتی مدیران و کارشناسان خانه کارگر که در سالن اجتماعات مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تشکیل می شود، به سرفصل هایی همچون آشنایی با ساختار بازار سرمایه، نهاد های مالی بازار سرمایه و ابزارهای تامین مالی و پوشش ریسک اختصاص دارد و قوانین و مقررات بازار سرمایه، مکانیسم عملیاتی بازار و مباحث سرمایه گذاری موضوعات اصلی کارگاه های روز دوم را تشکیل می دهند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا