سهم حقیقی و حقوقی‌ها از معاملات آبان ماه تالار شیشه‌ای

سهم حقیقی و حقوقی‌ها از معاملات آبان ماه تالار شیشه‌ای

آبان ماه اشخاص حقیقی 44 درصد خریدها و 45 درصد فروش ها را به خود اختصاص دادند. این در حالی است که حقوقی های بازار، سهم 56 درصدی از خرید و 55 درصدی از فروش ها را به نام خود ثبت کردند.


بر اساس آمار ۵۶ درصد معاملات بورس توسط اشخاص حقوقی و ۴۴ درصد توسط اشخاص حقیقی در آبان ماه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از ایبِنا، آبان ماه اشخاص حقیقی 44 درصد خرید ها و 45 درصد فروش ها را به خود اختصاص دادند. این در حالی است که حقوقی های بازار، سهم 56 درصدی از خرید و 55 درصدی از فروش ها را به نام خود ثبت کردند.

معاملات حقیقی ها

از سویی دیگر اشخاص حقیقی در آبان ماه مالکیت خود در سهام 23 گروه را اضافه کردند که در خالص خریدها  گروه های «فرآورده های نفتی با 2022  میلیارد ریال، عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم با 107 میلیارد ریال، صندوق های قابل معامله با 105 میلیارد ریال، سیمان، آهک و گچ با 60 میلیارد ریال و ماشین آلات و دستگاه های برقی با 59 میلیارد ریال در رتبه 1 تا 5 این فهرست قرار دارند.

معاملات حقوقی ها

بنابراین گزارش حقوقی ها در این دوره مالی، مالکیت خود را در 18 صنعت افزایش دادند و 5 گروه اول که بیشترین تغییر مالکیت از حقیقی به حقوقی را داشته اند و خالص جابه جایی شامل خودرو و ساخت قطعات با 265 میلیارد ریال، اطلاعات و ارتباطات با 235 میلیارد ریال، رایانه و فعالیت های وابسته به آن با 198 میلیارد ریال، فلزات اساسی با  161 میلیارد ریال و استخراج کانه های فلزی با 138 میلیارد ریال می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا