برای اولین بار در ایران صورت گرفت؛

ذوب‌آهن اصفهان گواهی نامه بالاترین سطح کیفیت و استاندارد تولید میلگرد را کسب کرد

ذوب‌آهن اصفهان گواهی نامه بالاترین سطح کیفیت و استاندارد تولید میلگرد را کسب کرد

گروه صنایع معدنی >فولاد - ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین فولادساز ایرانی و یکی از معدود فولادسازان منطقه موفق به دریافت گواهی نامه شرکت انگلیسی معتبر UK CARES برای مطابقت محصول میلگردهایBS 4449:2005 Grade B500Bو نیز گواهی سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 ورژن 2008 در حوزه تولید شمش و میلگرد گردید.

به گزارش ماین نیوز، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان این گواهینامه را نشان دهنده بالاترین سطح کیفیت و استاندارد در تولید میلگرد و شمش دانست و گفت: دریافت گواهی نامه UK CARES امکان صادرات میلگرد ذوب آهن اصفهان به کشور انگلستان و سایر کشورهای بریتانیا را فراهم می کند. ضمن اینکه صادرات محصولات فولادی به بسیاری کشورهای حوزه خلیج فارس نیز مستلزم داشتن این گواهینامه معتبر است.

مهندس صادقی دریافت این گواهی نامه را عامل توسعه صادرات محصولات این شرکت دانست و گفت: این موفقیت نشانگر این است که ذوب آهن اصفهان می تواند محصولات خود را با بالاترین استاندارد به کشورهای مختلف دنیا صادر کند .

وی با بیان اینکه هم اکنون محصولات این شرکت به 15 کشور در 4 قاره دنیا صادر می شود، گفت: هدف ما، امسال گذر از یک میلیون تن صادرات است و صادرات ذوب آهن از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته 85 درصد رشد داشته که پیشتاز در بین واحدهای فولادی کشور می باشد.

مهندس صادقی توسعه صادرات ذوب آهن را حاصل، برنامه ریزی و سرمایه گذاری روی توسعه محصول و تبدیل آن به یک برند جهانی دانست و افزود: در این شرایط و با کسب این موفقیت ها،‌ انتظار از دولت این است که از واردات و تولید محصولات فولادی بی کیفیت که مشکلات بسیاری در کشور ایجاد می کند، جلوگیری کند و همچنین برای حل مشکلات مالی ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور چاره اندیشی جدی صورت گیرد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به قدمت نیم قرنی این شرکت گفت: در 5 دهه گذشته،‌ ذوب آهن اصفهان به دلیل اینکه اولین شرکت فولادی کشور بود،‌ خدمات بسیاری به صنعت کشور ارائه نمود و بسیاری متخصصین ایرانی در صنایع مختلف، دوره ای را در ذوب آهن اصفهان گذرانده اند و از آن با افتخار یاد می کنند. این برند ارزشمند ملی، نماد صنعت کشور است وبسیاری صنایع فولادی کشور مدیون آن هستند و در ساخت آنها از توان تخصصی و همچنین امکانات مالی این شرکت استفاده شده است. در واقع مشکلات امروز ذوب‌آهن،‌ ناشی از عدم بازگشت آن سرمایه ها است و هرگز نباید اجازه داد که این مجتمع عظیم صنعتی با بحران مواجه گردد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا