مشاور سازمان خصوصی‌سازی:

عدم واریز سود سهام عدالت صحت ندارد

عدم واریز سود سهام عدالت صحت ندارد

به گفته سبحانی سود سهام عدالت به‌طور قطع در سال جاری به حساب مشمولین واریز خواهد شد و تمامی خبرها مبنی بر عدم واریز سود به حساب مشمولین کذب است.


مشاور سازمان خصوصی‌سازی با تکذیب عدم واریز سود سهام عدالت گفت: این سود به‌طور قطع طی سال جاری به حساب مشمولین در ۳ مرحله واریز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، جعفر سبحانی در خصوص زمان تعیین شده برای واریز سود سهام عدالت گفت: زمان واریز سود سهام عدالت هنوز مشخص نیست و اما به زودی واریز می‌شود.

وی ادامه داد: سود سهام عدالت به‌طور قطع در سال جاری به حساب مشمولین واریز خواهد شد و تمامی خبرها مبنی بر عدم واریز سود به حساب مشمولین کذب است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سود سهام عدالت طی سه مرحله به حساب مشمولین واریز خواهد شد و این رتبه بندی در زمان واریز سود به پایان سال مالی شرکت‌های موجود در سبد سهام باز‌می‌گردد که برخی از این شرکت‌ها تا پایان اسفند ماه برای ارائه سود فرصت دارند به همین علت نمی‌توان کل سود را به‌صورت یکجا برای سهامداران واریز کرد.

سبحانی اظهار داشت: هنوز رتبه‌بندی قطعی مشمولین برای دریافت سود مشخص نشده و خبرهای نهایی به زودی اعلام خواهد شد.در حال حاضر بیش از ۳۵ میلیون نفر از مشمولین شماره شبا را به سامانه ارائه کرده‌اند که از مجموع ۴۷‌میلیون مشمول بیش از ۴۰ میلیون نفر نیز صورت وضعیت را در سامانه سهام عدالت مشاهده کرده‌اند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا