در انتشارات بورس؛

کتاب انقلاب تأمین مالی جمعی به چاپ رسید

کتاب انقلاب تأمین مالی جمعی به چاپ رسید

کتاب انقلاب تأمین مالی جمعی به قلم سعید زرندی، محسن افشارپور و سجاد عساکره در هشت فصل و 254 صفحه در انتشارات بورس منتشر شد.

کتاب انقلاب تأمین مالی جمعی بستری برای تأمین مالی کسب و کارهای نوپا در انتشارات بورس به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، کتاب انقلاب تأمین مالی جمعی به قلم سعید زرندی، محسن افشارپور و سجاد عساکره در هشت فصل و 254 صفحه در انتشارات بورس منتشر شد.

در مقدمه کتاب حاضر آمده است: امروزه پیشرفت های فناوری اطلاعات بر تمامی جنبه های زندگی بشری تأثیر چشمگیر داشته است. کسب و کارهای نوپا نیز از این روند مستثنی نبوده و بررسی روندهای موجود بیانگر ظهور انقلاب در فرآیند تأمین مالی کسب و کارهای نوپا است. در چند سال اخیر تأمین مالی جمعی با استفاده از ظرفیت بالقوه اجتماع، خرد جمعی و مشارکت های مالی خرد موفق شده بستر مناسبی برای بهبود محیط کسب و کار در جهان فراهم  آورد.

در جای دیگر این مقدمه آمده است: در کتاب حاضر نویسندگان تلاش دارند ضمن معرفی مفاهیم تأمین مالی جمعی، به نکات قابل توجه و مهم در فرآیند تآمین مالی کسب و کارهای نوپا بپردازند و دانش و آمادگی لازم برای مواجهه با چالش های پیش رو در این مسیر پر فراز و نشیب را در اختیار خوانندگان قرار دهند .

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب انقلاب تأمین مالی جمعی را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک 25، تلفن 88648192 یا از سایت بورس پاب تهیه کنند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا