کتاب مدیریت ارتباط با مشتری را از انتشارات بورس بخواهید

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری را از انتشارات بورس بخواهید

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری به چهار بخش تقسیم شده است که بخش اول آن مربوط به کلیات مدیریت ارتباط با مشتری، بخش دوم آن مدیریت ارتباط با مشتری(تعریف و مفاهیم)، بخش سوم آن پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و آخرین بخش آن به عوامل حیاتی موفقیت در ارتباط با مشتری اختصاص دارد.

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در انتشارات بورس به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، کتاب مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مفاهیم، راهبردها و پیاده سازی به قلم حمید ناصربخت، محمود رضایی و امیر اکبری در 215 صفحه انتشارات بورس به چاپ رسید.

بر اساس این گزارش، در مقدمه این کتاب آمده است: کتاب حاضر، در برگیرنده تئوری های جذاب و نوینی در حوزه مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتریان و عوامل موثر بر آن است. بنابراین این مجموعه برای تحقیقات آکادمیکی که در رشته بازاریابی و یا به طور تخصصی تحقیقاتی که در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام می گیرد، سودمند خواهد بود.

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری به چهار بخش تقسیم شده است که بخش اول آن مربوط به کلیات مدیریت ارتباط با مشتری، بخش دوم آن مدیریت ارتباط با مشتری(تعریف و مفاهیم)، بخش سوم آن پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و آخرین بخش آن به عوامل حیاتی موفقیت در ارتباط با مشتری اختصاص دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مفاهیم، راهبردها و پیاده سازی را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک 25، تلفن 88648192 یا از سایت بورس پاب تهیه کنند.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا