به چاپ رسید:

کتاب مرجع راهبردهای اختیارمعاملات در انتشارات بورس

کتاب مرجع راهبردهای اختیارمعاملات در انتشارات بورس

کتاب مرجع راهبردهای اختیار معامله در 472 صفحه و هشت فصل در انتشارات بورس به چاپ رسید.

کتاب مرجع راهبردهای اختیار معامله به قلم گای کوهن و ترجمه احمد دارستانی فراهانی و میثم رحیم پور در انتشارت بورس به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، کتاب مرجع راهبردهای اختیار معامله در 472 صفحه و هشت فصل در انتشارات بورس به چاپ رسید.

فصل اول این کتاب، چهار راهبرد پایه ای قراردادهای اختیار معاملات، فصل دوم، راهبردهای درآمدی، فصل سوم، راهبردهای نامتقارن عمومی است.

چهارمین فصل این کتاب به راهبردهای نوسانات اختصاص دارد در حالی که فصل پنجم در خصوص راهبردهای جانبی و فصل ششم در خصوص راهبردهای اهرمی بوده است.

هفتمین فصل آن به راهبردهای معادل و آخرین فصل آن به تخصیص مالیات برای معامله گران اختیار معامله و دارایی پایه اختصاص یافته است.

در مقدمه این کتاب آمده است: کتابی که در پیشگاه شما خواننده محترم قرار دارد در تلاش است تا راهکارهایی که می توان از ترکیب قرارادهای اختیار با دارایی هایی اعم از سهام، اقدام به کسب درآمد کرد را برای شما تشریح کند. تلاش مترجمان این کتاب، ارائه اثری جهت ارتقای آگاهی دانشجویان، اساتید و فعالان محترم حوزه بازار سرمایه در مورد قراردادهای اختیار معامله، به عنوان یکی از ابزارهای مشتقه شناخته می باشد.

در دیگر مقدمه این کتاب آمده است: اختیارهای معامله، انعطاف پذیری بالایی را به سرمایه گذار می دهند که وقتی قصد کردم کتاب مرجع راهبردهای اختیار معامله را بنویسیم، از انعطاف پذیری این راهبردها حیرت زده شدم. حدود شصت عدد راهبرد زمینه وسیعی برای پوشش دادن است، ولی در مرور مجدد این راهبردها، زیبایی این ابزار سرمایه گذاری را برای خودخاطرنشان کردم.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب مرجع راهبردهای اختیار معامله را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک 25، تلفن 88648192 یا از سایت بورس پاب تهیه کنند.

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا