رشد قیمت طلای سرخ و زرد در بازارهای جهانی

رشد قیمت طلای سرخ و زرد در بازارهای جهانی

قیمت مس در معاملات روز دوشنبه با افزایش همراه شد در حالی که قیمت این کالا در معاملات روز جمعه به هر تن 6 هزار و 728 دلار رسیده بود.

قیمت خرید نقدی مس در آخرین ساعات معاملاتی دیروز در بورس لندن با افزایش همراه شد و هر تن از این کالا 6 هزار و 751 دلار معامله شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، قیمت مس در معاملات روز دوشنبه با افزایش همراه شد در حالی که قیمت این کالا در معاملات روز جمعه به هر تن 6 هزار و 728 دلار رسیده بود.

این در حالی است که قیمت فروش نقدی این کالا در بورس لندن هر تن 6 هزار و 752 دلار شد.

در بورس لندن، قیمت خرید نقدی آلومینیوم به هر تن دو هزار و 67 دلار رسید و قیمت فروش نقدی آن به هر تن دو هزار و 67.50 دلار معامله شد.

قیمت خرید نقدی هر تن قلع به 19 هزار و 535 دلار رسید در حالی که قیمت فروش آن به هر تن 19 هزار و 55 دلار به ثبت رسید.

قیمت هرتن روی در معاملات رینگ لندن به هر تن سه هزار و 197.50 دلار رسید در حالی که قیمت فروش نقدی آن سه هزار و 199.50دلار شد.

قیمت خرید نقدی هر تن سرب در تالار معاملات این بورس به دو هزار و 429 دلا رسید و قیمت فروش نقدی آن به هر تن دو هزار و 429.50 دلار معامله شد .

این در حالی است که، قیمت طلا در معاملات امروز در بازار آمریکا با رشد 0.3 درصدی هر اونس یک هزار و 280 دلار شد.

افزایش تنش های ایجاد شده میان آمریکا و کره شمالی از عوامل کلیدی افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی بود .

اقدام ترامپ برای درج نام کره شمالی در فهرست کشورهای حامی تروریسم بار دیگر موجب تحریک کره شمالی و تلاش سرمایه گذاران برای افزایش ذخیره ایمن شد.

قیمت نفت سبک آمریکا نیز با کاهش 0.5 درصدی به هر بشکه 56 دلار و 23 سنت معامله شد در حالی که قیمت نفت برنت دریای شمال، با رشد 0.3 درصدی به هر بشکه 62 دلار و 43 سنت رسید .

اما در معاملات امروز در بازارهای داخلی، نرخ دلار بانکی با رشد همراه شد و هر دلار آمریکا، سه هزار و 524 تومان معامله شد.

نرخ یوروبانکی نیز با افزایش همراه شد و هر یورو به چهار هزار و 136 تومان رسید. قیمت یکصد ین ژاپن به سه هزار و 130 تومان معامله شد و قیمت درهم امارات 959 تومان شد در حالی که پوند انگلیس نیز چهار هزار و 668 تومان معامله شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا