مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعلام کرد:

عرضه موفق محصولات سه واحد صنعتی در بورس کالا برای اولین بار

عرضه موفق محصولات سه واحد صنعتی در بورس کالا برای اولین بار

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از عرضه محصولات سه واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس در بورس کالا خبر داد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، احد فتوحی گفت: این سه واحد صنعتی نخستین واحدهای صنایع کوچک کشور محسوب می‌شوند که موفق به عرضه محصولات خود در بورس کالا شده اند.

وی افزود: شرکت قند آوران فارس تولید کننده انواع محصولات قندکله و خرد و شده، شرکت شادمان مخزن تولید کننده انواع مخازن پلی اتیلن فوم دار و شرکت سرو آب سروستان تولید کننده انواع لوله‌های پلی اتیلن، سه واحد صنعتی شهرک‌های صنعتی استان فارس هستند که محصولات آن‌ها در بورس کالا عرضه شده است.

فتوحی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای نخستین بار در بین صنایع کوچک در کشور مقدمات عرضه محصولات این سه واحد صنعتی را در بورس کالا فراهم کرده است، گفت: کار پذیرش و ارائه محصولات سایر واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان در بورس کالا نیز توسط کارگزاری مفید شیراز به عنوان مجری مورد حمایت این شرکت در امور بورس و فرابورس در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: معافیت از تشریفات مناقصه و مزایده، برخورداری از معافیت مالیاتی و قیمت‌های تعادلی تعیین شده تسهیلات سلف از جمله مزایای ورود واحدهای صنعتی به بورس کالا است.

فتوحی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد بنگاه‌های استان جزء بنگاه‌های کوچک و متوسط محسوب می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه این آمار رو به رشد است لذا ورود شرکت‌های کوچک و متوسط به بازار سرمایه امری بسیار ضروری بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه فارس از استان‌های پیشتاز کشور در ارسال تقاضاهای واحدهای صنعتی برای پذیرش در بورس کالا محسوب می‌شود، افزود: در حال حاضر مدارک و مستندات هشت واحد صنعتی دیگر نیز برای پذیرش در بورس کالا ارسال شده و کار ارسال پرونده سایر واحدهای متقاضی نیز در دست انجام است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا