برای نخستین بار پس از برجام صورت می گیرد؛

اعزام نمایندگان بازار سرمایه ایران به لندن

اعزام نمایندگان بازار سرمایه ایران به لندن

این دوره نخستین بازدید پس از برجام است که شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی Financial Markets and Investment Banking در مؤسسه معتبر London Academy of Trading (LAT انگلستان (لندن) حضور می‌یابند و مدرک بین‌المللی از LAT دریافت خواهند کرد.

برای نخستین بار پس از برجام نمایندگان بازار سرمایه ایران به لندن جهت حضور در دوره آکادمی بین المللی بازار سرمایه لندن اعزام می شوند.

 یاوری،‌ مدیرعامل مدیریت ارتباطات صنعت آتی پارس ضمن بیان این مطلب گفت: این دوره نخستین بازدید پس از برجام است که شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی Financial Markets and Investment Banking در مؤسسه معتبر London Academy of Trading (LAT انگلستان (لندن) حضور می‌یابند و مدرک بین‌المللی از LAT دریافت خواهند کرد.

وی زمان برگزاری این بازدید را نیمه دوم آذرماه سال 96 عنوان و تاکید کرد: دریافت ویزا از طریق سفارت انگلستان در تهران انجام خواهد شد که روند را با سهولت بیشتری همراه کرده است. همچنین شرکت‌کنندگان پس از پایان مدرک معتبر آموزشی از LAT) دریافت می کنند.

یاوری اضافه کرد: با توجه به اینکه ویزا از طریق سفارت انگلستان در تهران انجام می شود مهلت ثبت نام تا 29 آبان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 9-22360035 تماس و جهت ثبت نام به سایت www.seba.ir مراجعه کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا