تفاهم نامه همکاری شرکت ملی نفت ایران و شرکت سینا امضا شد

تفاهم نامه همکاری شرکت ملی نفت ایران و شرکت سینا امضا شد

گاز خام پس از تزریق به پالایشگاه جم، به مصرف خانگی می رسد. اما در صورت موفق بودن مطالعات ، امکان اتان گیری از همین گاز مصرف خانگی فراهم می شود که ارزش افزوده ای معادل یک و نیم میلیارد دلار درآمد افزوده خواهد داشت .


تفاهم نامه همکاری میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت انرژی گسترش سینا وابسته به بنیاد مستضعفان برای بررسی و مطالعه امکان سنجی تامین پایدار خوراک پالایشگاه فجر جم با حضور وزیر نفت امضا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  در این تفاهم قرار است مطالعات مربوط به گرفتن گاز اتان از گاز تولیدی از فازهای فاز 6،7و 8 عسلویه و کنگان در پالایشگاه جم ازجانب شرکت انرژی گسترش سینا وابسته به بنیاد مستضعفان صورت گیرد.

این مطالعات قراراست در دو فاز بالادستی و پایین دستی صورت گیرد و در صورت مثبت بودن مطالعات، کار اجرایی اتان گیری از گاز خام تولیدی انجام می گیرد.

هم اکنون گاز خام پس از تزریق به پالایشگاه جم، به مصرف خانگی می رسد. اما در صورت موفق بودن مطالعات، امکان اتان گیری از همین گاز مصرف خانگی فراهم می شود که ارزش افزوده ای معادل یک و نیم میلیارد دلار درآمد افزوده خواهد داشت .

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا