در مقایسه با دوره مشابه سال قبل صورت گرفت؛

افزایش 100 درصدی پیش بینی های "ومعادن"

افزایش 100 درصدی پیش بینی های

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 مبلغ 40 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 21 درصد از پیش بینی هایش رسید.

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل 27 هزار و 944 میلیارد و 770 میلیون ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 را مبلغ 188 ریال سود به ازای هر سهم اعلام کرد و طی شش ماهه نخست امسال مبلغ 40 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد. این شرکت معادل 21 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 100 درصد افزایش داشت.

گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 20 ریال زیان به ازای هر سهم اختصاص داده بود.

این گزارش در ادامه می افزاید؛ "ومعادن" دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی به قرار زیر منتشر کرد.

با توجه به ماهیت فعالیت شرکت، در کل درآمدها پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت های سرمایه پذیر شناسایی خواهد شد که دلیل مغایرت عملکرد واقعی 6 ماهه در مقایسه با اطلاعات پیش بینی 6 ماهه است. کاهش 19درصدی سود هر سهم بابت کاهش 5درصدی فروش به دلیل تغییر ترکیب محصولات (کاهش تحویل 6درصدی سیمان و افزایش تحویل 100درصدی کلینکر) و افزایش خالص درآمدهای متفرقه بابت فروش 16 دستگاه تریلر است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا