تجمیع قبوض آب و برق در سلسله مراتب اداری

تجمیع قبوض آب و برق در سلسله مراتب اداری

چندی پیش مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران از تجمیع قبوض آب و برق خبر داد؛ همچنین به تازگی نیز خبرهای پیگیری این مساله از سوی معاون وزیر نیرو مخابره شد، اما به گفته مدیرعامل توانیر در شرایط فعلی این مساله در پیچ‌و‌خم‌های اداری باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، به اعتقاد مدیران وزارت نیرو، تجمیع قبوض آب برق می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند. به‌همین دلیل هاشمی، مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران معتقد است که باید سیستمی زیرساختی برای این موضوع راه اندازی شود.

همچنین فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق امر تجمیع قبوض آب و برق را به عنوان یک ایده مطرح و اظهار کرد: هدف وزارت نیرو تحقق این هدف است لذا در حال حاضر مطالعات دراین زمینه در حال انجام است.

علاوه بر این آرش کردی، مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تجمیع قبوض موجب می شود بتوانیم به صورت گسترده از کنتور‌های هوشمند استفاده کنیم به ایسنا گفت: این کار در حال حاضر در دست اقدام و طی کردن سلسله مراتب است اما هنوز این طرح نهایی نشده اما امیدواریم که به زودی بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم.

از سوی دیگر بسیاری از دست‌اندرکاران برقی برای انجام این کار اصرار دارند و معتقدند که باید برای اصلاح زیرساخت‌ها و رسیدن به هدف مطلوب این کار باید اجرایی شود اما درباره اینکه این مساله چه میزان زمان ببرد در شرایط فعلی نمی توان پاسخ داد.

به‌طور کلی فواید مثبت و منفی این طرح تا زمان اجرایی شدن آن مشخص نخواهد بود اما امر مسلم این است که زمزمه‌هایی برای اجرای این کار به گوش می‌رسد و باید برای نتیجه این طرح منتظر ماند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا