پوشش 44 درصدی پیش بینی های پاکسان طی 9 ماه

پوشش 44 درصدی پیش بینی های پاکسان طی 9 ماه

شرکت پاکسان در دوره 9 ماهه سال مالی 96 با اختصاص مبلغ 291 ریال سود به ازای هر سهم ، معادل 44 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

شرکت پاکسان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 540 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت پاکسان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 را مبلغ 664 ریال اعلام کرد و طی 9 ماه با اختصاص مبلغ 291 ریال سود به ازای هر سهم و به 44 درصد از پیش بینی هایش رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 51 درصد کاهش یافت.

گفتنی است این شرکت در دوره 9 ماهه گذشته مبلغ 598 ریال سود به ازی هر سهم اختصاص داد و معادل 61 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

"شپاکسا" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال مالی 96 را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، علت ارسال مجدد اطلاعیه فوق به این دلیل است که گزارش پیش بینی عملکرد سال مالی 96 بر اساس عملکرد واقعی 6 ماهه حسابرسی شده به جهت اصلاح گزارش حسابرس به موسسه حسابرسی عودت شده بود. با این وجود با توجه به اینکه گزارش اصلاحی حسابرس پس از اطلاعیه اصلاحی 9 ماهه شرکت بر روی سایت کدال قرار گرفت این امر باعث شد آخرین پیش بینی درآمد هر سهم تغییر کند. لذا به دلیل شفافیت و اطلاع سهامداران و اصلاح اطلاعات تغییر یافته اطلاعیه فوق مجددا" ارسال می شود.

کاهش پیش بینی درآمد فروش به مبلغ 103 میلیارد ریال عمدتا مربوط به کاهش مقدار فروش است.

افزایش پیش بینی بهای تمام شده کالای فروش رفته به مبلغ 42 میلیارد ریال، در کل به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه است.

افزایش خالص در آمدهای متفرقه به مبلغ 120 میلیارد ریال به دلیل پیش بینی فروش زمین در سه ماهه چهارم سال مالی جاری است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا