در 6 ماه اخیر رخ داد؛

آهن و فولاد ارفع از پیش بینی هایش جا ماند

آهن و فولاد ارفع از پیش بینی هایش جا ماند

شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 مبلغ 41 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت و از پیش بینی هایش جا ماند.

شرکت آهن و فولاد ارفع پیش بینی عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه ثبت شده معادل دو هزار و 994 میلیارد و 865 میلیون ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت آهن و فولاد ارفع پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را مبلغ 471 ریال اعلام کرده است . این شرکت طی دوره شش ماهه با اختصاص مبلغ 471 ریال زیان به ازای هر سهم از پیش بینی هایش جا ماند.

گفتنی است این شرکت در دوره شش مشابه سال مالی قبل مبلغ 44 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 14 درصد از پیش بینی هایش رسید.

"ارفع" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال مالی 96 را حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی به شرح زیر اعلام کرد.

تغییرات قابل توجه بهای واحد فروش در شش ماهه اول سال مالی 96 و تداوم روند آن پس از کاهش نسبی در ماه های بعد موجب شد تا با وجود افزایش قابل ملاحظه در سایر هزینه های غیر عملیاتی، سود هر سهم در مقایسه با پیش بینی ارائه شده در 31 شهریور ماه 96 تغییر محسوسی نداشته باشد.

همچنین دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به 31 شهریور ماه 96به صورت حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی به این قرار است .

در محاسبه هزینه تسعیر ارز بدهی های ارزی شرکت در سرفصل سایر هزینه های غیر عملیاتی به دلیل قابل پیش بینی نبودن روند تغییرات نرخ ارز در شش ماهه دوم سال از همان نرخ های مندرج در سامانه بانک مرکزی در 31 شهریور ماه 96 استفاده شده است .

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا