امروز در تالار پتروشیمی رقم خورد؛

رقابت برای پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری

رقابت برای پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری

حجم معاملات محصولات پلیمری ۳۵ هزار و ۳۶۷ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۳۸ هزار و ۹۲۷ تن و تقاضای آن هم ۶۸ هزار و ۴۷۰ تن بود؛ بازار امروز روندی متعادل نسبت به هفته های گذشته داشت.

به این ترتیب درگروه محصولات پلیمری، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با رقابت از سوی کارگزاران خریداری شد. به گفته کارشناسان بازار کاهش عرضه های پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری طی هفته های اخیر سبب شده تا گرید ۸۲۱ امروز با رقابت خریداری شود، این گرید هفته گذشته عرضه نشده بود. گرید ۷۸۱ هم امروز با رقابت از سوی معامله گران دادوستد شد. 

همچنین در گروه پی وی سی ها هم برخی از کالاها با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی غدیر که به صورت سلف عرضه شده بود با قیمت پایه ۳ هزار و ۳۳۶ تومان معامله شد.

پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی بندرامام با ۲ هزار و ۷۲۸ تن عرضه ۷ هزار و ۵۰۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۳ هزار و ۳۳۶ تومان و میانگین قیمت خرید این کالا ۳ هزار و ۶۵۰ تومان رقم خورد.

همچنین در معاملات پلیمرها، پلی اتیلن سبک خطی نیز با رقابت از سوی کارگزاران خریداری شد، پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی امیرکبیر با ۲ هزارتن عرضه ۳۵۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۴ هزارو ۳۴۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۵۸۲ تومان خریداری شد.

در همین حال پلی استایرن مقاوم پتروشیمی تبریز و پلی پروپیلن نساجی R۵۵۲ پتروشیمی شازند هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. همچنین گروه پلی اتیلن های سبک فیلم روندی متعادل داشت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا