تقدیر از گروه صنایع فولاد صبح پارسیان

تقدیر از گروه صنایع فولاد صبح پارسیان

شرکت گروه صنایع فولاد صبح پارسیان، از شرکت های زیرمجموعه بانک پارسیان است که گام های موثری در مسیر حمایت و احیای بنگاه های صنعتی برای اشتغال سریع، مولد و کارآفرین و رونق کسب وکار برداشته است.

 

مهندس رضا سراج، مدیرعامل شرکت نورد لوله مشهد، از شرکت های زیر مجموعه گروه صنایع فولاد صبح پارسیان از سوی کمیته برگزار کننده جشنواره مفلحون واحدهای صنعتی استان خراسان رضوی درسال ۱۳۹۵ در شاخص هایی همچون؛ بهره وری در تولید، معرفی محصول جهت مصرف داخلی، توسعه واحد صنعتی و تثبیت اشتغال مولد، به عنوان الگوی آمر و ناهی برتر، معرفی شد.
به همین منظور؛ دبیر، معاون رییس کل دادگستری و معاون مردم به دولت و مردم و همچنین رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و مدیرموسسات و شرکت های خصوصی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیری از مجموعه تلاش ها و فعالیت های موثر صورت گرفته مدیرعامل و کارکنان شرکت نورد لوله مشهد، تقدیر کردند.
شایان ذکر است، شرکت گروه صنایع فولاد صبح پارسیان، از شرکت های زیرمجموعه بانک پارسیان است که گام های موثری در مسیر حمایت و احیای بنگاه های صنعتی برای اشتغال سریع، مولد و کارآفرین و رونق کسب وکار برداشته است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا