مروری براخبار 26 مهر 96؛

نگاهی بر عملکرد شش ماهه ایران خودرو

نگاهی بر عملکرد شش ماهه ایران خودرو

شرکت ایران خودرو در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 مبلغ 43 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 39 درصد از پیش بینی هایش رسید.

شرکت ایران خودرو پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 را با سرمایه معادل 15 هزار و 300 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت ایران خودرو پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 را حسابرسی نشده مبلغ 111 ریال اعلام کرده است . این شرکت طی شش ماه با اختصاص مبلغ 43 ریال سود به ازای هر سهم معادل 39 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 34 درصد افزایش داشت.

گفتنی است، "خودرو" در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 32 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 22 درصد از پیش بینی هایش رسید.

این شرکت دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 29 اسفندماه 96 را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر کرد.

نسخه اصلاحی اخیر با توجه به نظر سازمان بورس مبنی بر افشاء و تفکیک محصول پژو 2008 از گروه محصول پژو، برآورد سود سپرده بانکی و درآمد احیای همکاری با شرکت پژو فرانسه در یادداشت سایر درآمدهای غیر عملیاتی ارائه شده  است.

تیراژ تولید و فروش بودجه فعلی نسبت به بودجه تعدیلی بر اساس عملکرد 3 ماهه با افزایش 30 هزار دستگاه محصول برآورد شده  است.

سود فروش سرمایه گذاری شرکت های توسعه صنایع خودرو و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در عملکرد 6 ماهه و بودجه تعدیلی در سرفصل درآمد حاصل از سرمایه گذاریها لحاظ شده است.

سایر عوامل درآمدی و هزینه ای متناسب با عملکرد 6 ماهه و شرایط قابل انتظار تا پایان سال برآورد شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا