بلوک ۹۹ درصدی ذغال سنگ کرمان واگذار می‌شود

بلوک ۹۹ درصدی ذغال سنگ کرمان واگذار می‌شود

گروه معادن >زغال‌سنگ - بلوک ۲۶۱ میلیون سهمی شرکت ذغال سنگ کرمان به ارزش کل پایه ۲۴هزار میلیارد ریال در آذرماه امسال واگذار می‌شود.

به گزارش ماین نیوز، بلوک ۲۶۱ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۶۴۸ سهمی شرکت ذغال سنگ کرمان معادل ۹۹.۸۵ درصد سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم ۹۱ هزار و ۹۱۱ ریال و ارزش کل پایه ۲۴ هزار و ۵۶ میلیارد و ۹۳۶ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۳۲۸ ریال روی میز مزایده می‌رود.

بر اساس این گزارش این میزان سهام به وکالت از سوی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد توسط سازمان خصوصی‌سازی در روز ششم آذرماه جاری واگذار می‌شود.

همچنین مبلغ سپرده شرکت در این مزایده ۷۲۱ میلیارد و ۷۰۸ میلیون و ۹۸ هزار و ۲۸۰ ریال تعیین شده است که خریدار باید ۲۰ درصد مبلغ پیشنهادی خود را به صورت نقد در مدت ۲۰ روز کاری و بقیه را به صورت اقساط در مدت ۴ سال با فاصله هر قسط شش ماه و با سود ۱۳ درصد پرداخت کند.

گفتنی است انجام عملیات اکتشاف مواد معدنی، آبهای زیرزمینی، نقشه‌برداری، حفاری، طراحی، بهره‌برداری از معادن و ... مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت ذغال سنگ کرمان را تشکیل می‌دهند و مهلت نهایی جهت ارائه مدارک لازم برای متقاضیان خرید بلوک سهام این شرکت نیز تا روز پنجم آذرماه تعیین شده است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا