پوشش 21 درصدی پیش بینی های "پسهند" طی شش ماه

پوشش 21 درصدی پیش بینی های

شرکت صنایع لاستیکی سهند در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 مبلغ 18 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 21 درصد از پیش بینی هایش رسید.

 

شرکت صنایع لاستیکی سهند پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل 350 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت صنایع لاستیکی سهند پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 را حسابرسی شده مبلغ 86 ریال اعلام کرده است و طی شش ماه با اختصاص مبلغ 18 ریال سود به ازای هر سهم معادل 21 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 57 درصد کاهش داشت.

گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 42 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و 46 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.

"پسهند"دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر کرد.

بر این اساس علت کاهش میزان فروش پیش بینی شده نسبت به آخرین بودجه ارائه شده در گروه تسمه نقاله، رکود شدید حاکم بر بازار و همچنین تعطیلی و اورهال اغلب صنایع در فرودین ماه و همچنین کاهش نرخ فروش است.

 با توجه به بازاریابی های صورت پذیرفته در سال جاری برای فروش قطعات لاستیکی جدید از قبیل قطعات خودرو و کامپاند خام لاستیکی، بالغ بر 90 درصد از فروش ریالی این گروه از محصولات محقق شده که این امر منتج به افزایش 139 درصدی برآورد تا پایان سال شده است.

 همچنین با توجه روند فروش در سنوات گذشته و افزایش حجم آن در نیمه دوم سال، تغییر سیاست اعطای تخفیفات و حجم قابل توجه درخواست خریدهای ارسال شده به شرکت در ماه اخیر (در مرحله بررسی توسط مشتریان است)، تحقق فروش پیش بینی شده منطقی به نظر می رسد.

 پیش بینی نرخ مواد اولیه برای سال 1396 بر اساس میانگینی از نرخهای خرید در شش ماهه اول و همچنین آخرین نرخهای خریداری شده در زمان تهیه گزارش است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا