حسابرسی شده عنوان شد؛

پوشش 26 درصدی پیش بینی های صنعتی پارس مینو طی شش ماه

پوشش 26 درصدی پیش بینی های صنعتی پارس مینو طی شش ماه

شرکت صنعتی پارس مینو در دوره شش ماهه نخست سال مالی 96 مبلغ 73 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و معادل 26 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 47 درصد کاهش یافت.

 

شرکت صنعتی پارس مینو پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل 500 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت صنعتی پارس مینو پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 را حسابرسی شده مبلغ 277 ریال اعلام کرده است و طی شش ماهه ابتدایی سال با اختصاص مبلغ 73 ریال سود به ازای هر سهم معادل 26 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد که در مقایسه با سال مالی قبل معادل 47 درصد کاهش داشت.

گفتنی است، "غپینو" در دوره 6 ماهه سال مالی قبل مبلغ 138 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 28 درصد از پیش بینی هایش رسید.

همچنین این شرکت دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده، نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر کرد.

شرکت عنوان داشته، باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در تولید و فروش محصولات جدید علی الخصوص آدامستب گام، امید است در شش ماهه دوم که فصل فروش محصولات شکلاتی و غذایی است روند فروش بهبود یافته وضعیت بهتری را شاهد باشیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا