بورس در هفته ای که گذشت

بورس در هفته ای که گذشت

در هفته کاری منتهی به 17 آبان ماه سال 96 شاخص بورس و اوراق بهادار تهران از رقم 86 هزار و636 واحد در شروع هفته به رقم 87 هزار و 897 واحدی رسید،بنابراین می توان گفت شاخص کل در هفته ای که گذشت با رشد 1261 واحدی همراه بود.


شاخص کل در هفته ای که گذشت با رشد 1261 واحدی همراه بود و در نهایت به رقم 87 هزار و 897 واحد رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در هفته کاری منتهی به 17 آبان ماه سال 96 شاخص بورس و اوراق بهادار تهران از رقم 86 هزار و636 واحد در شروع هفته به رقم 87 هزار و 897 واحدی رسید،بنابراین می توان گفت شاخص کل در هفته ای که گذشت با رشد 1261 واحدی همراه بود.

بازار سرمایه که از هفته قبل مجددا روند حرکت صعودی خود را شروع کرده بود این هفته نیز به این روند ادامه داد و موقعیت خود را در بالای محدوده 87000 واحدی حفظ کرد .

رشد قیمت نفت و دیگر قیمت های جهانی و گزارشات امیدوار کننده شش ماهه شرکت های بورسی از جمله عواملی بودند که باعث تغییرات و نیز رشد شاخص شدند.

شرکت های پالایشگاهی مانند هفته گذشته روند حرکت مثبتی را در پیش گرفتند و باعث صعودی شدن شاخص شدند.

در گروه خودروسازی شاهد تغییرات قیمتی زیاد نبودیم و حرکت آنها با توجه به افت و افزایش قیمت ها در روزهای مختلف، تقریبا ثابت بودند.

سکون بازار های موازی سرمایه گذاری و امیدواری به عملکرد بهتر شرکت ها نسبت به قبل در بازار سهام می توانند جزو عواملی باشند که باعث خواهند شد به ادامه روند صعودی با شیب ملایم بورس در هفته های آتی امیدوار باشیم.


 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا