ضرب الاجل لاریجانی به کرباسیان برای حل مشکل بازنشستگان فولاد

ضرب الاجل لاریجانی به کرباسیان برای حل مشکل بازنشستگان فولاد

دنیای معدن -رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس گفت: رئیس مجلس در پاسخ به نامه روسای کمیسیون های اقتصاد،صنعت و اجتماعی تاکید کرده وزیر اقتصاد باید طی مدت سه ماه وضعیت پرداخت های صندوق بازنشستگی را تعیین تکلیف کند.

محمد رضا پور ابراهیمی با بیان این که رئیس مجلس شورای اسلامی به نامه سه رئیس کمیسیون های تخصصی مجلس درباره رفع مشکل دریافت مستمری بازنشستگان فولاد، پاسخ داد و گفت: رؤسای کمیسیون های اقتصادی، اجتماعی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته در نامه ای به دکتر لاریجانی خواستار رفع مشکل دریافت مستمری بازنشستگان فولاد شدند.

رئیس کمیسیون های اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه مذکور تاکید کرده وزیر اقتصاد باید طی مدت سه ماه وضعیت پرداخت های صندوق بازنشستگی تعیین تکلیف شود چرا که بازنشستگان نباید در پایان هرماه برای دریافت مستمری مشکل داشته باشند.

وی ادامه داد: براساس مکاتبات انجام شده از سوی بنده و روسای کمیسیون های اجتماعی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با دکتر لاریجانی، علاوه بر پرداخت حقوق در سه ماه آتی به بازنشستگان صنعت فولاد، باید مشکلاتی که در پرداخت های صندوق بازنشستگی وجود داشته است بصورت دائم در آینده نیز حل شود.

پورابراهیمی افزود: شایسته نیست در پراخت حقوق بازنشستگان مشکلاتی به وجود آید؛ در این راستا مشکلات مذکور به صورت شفاهی و کتبی به اطلاع رئیس مجلس رسیده و در این راستا دکتر لاریجانی تاکید داشتند مسائل در ارتباط با حقوق بازنشستگان باید بصورت دائمی حل شود.

رئیس کمیسیون های اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: حقوق معوق بازنشستگان صنعت فولاد باید سریعا پرداخت شود و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این راستا مسئولیت دارد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا