در اطلاعیه ای اعلام شد؛

شفاف سازی "وآتی" در خصوص واگذاری زیر مجموعه

شفاف سازی

"وآتی" اعلام کرده است در راستای واگذاری شرکت های تابعه این هلدینگ؛ بر اساس تصمیم گیری در کمیته واگذاری سهام و هیئت مدیره مبنی بر موافقت با واگذاری 96 درصد از سهام شرکت لاستیک پارس مجموع تعداد 154 میلیون و 113 هزار و 347 سهم به میزان 96.38 درصد جمعاً به ارزش پایه 831 میلیارد ریال از طریق مزایده عمومی عرضه شد.

 

شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند با انتشار اطلاعیه ای در کدال اقدام به افشای اطلاعات با اهمیت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند درباره برگزاری یا مشارکت در مناقصه ها و مزایده های با اهمیت و نتیجه آن اطلاع رسانی کرد.

"وآتی" اعلام کرده است در راستای واگذاری شرکت های تابعه این هلدینگ؛ بر اساس تصمیم گیری در کمیته واگذاری سهام و هیئت مدیره مبنی بر موافقت با واگذاری 96 درصد از سهام شرکت لاستیک پارس مجموع تعداد 154 میلیون و 113 هزار و 347 سهم به میزان 96.38 درصد جمعاً به ارزش پایه 831 میلیارد ریال از طریق مزایده عمومی عرضه شد که شرکت مهر پایدار پارس، با پیشنهاد قیمت 831,100 میلیون ریال در مزایده مذکور شرکت کرده است، که پس از بازگشایی پاکت ها در تاریخ 16 آبان ماه امسال پیشنهاد واصله جهت اعلام برنده مزایده در حال بررسی و اتخاذ تصمیم توسط این شرکت قرار دارد که نتیجه متعاقباً اعلام می شود. "وآتی " در خصوص این واگذاری نکته ای با اهمیت نیز اعلام کرده است. این شرکت تاکیده کرده است با توجه به اینکه سهام موضوع واگذاری دارای سابقه حقوقی بوده و 83 درصد از سهام شرکت دارای تعارض مالکیتی است، انعقاد هرگونه قرارداد منوط به توافق و یا تعیین تکلیف پرونده حقوقی با مسئولیت برنده مزایده است و در صورتی که برنده ظرف مدت 3 ماه نسبت به توافق و یا تعیین تکلیف و مختومه کردن پرونده حقوقی اقدام کند، آثار مالی و سود زیانی ناشی از واگذاری در تاریخ قطعیت اعلام می شود اما در صورتی که برنده مزایده در مدت 3 ماه امکان توافق لازم را نداشته باشد، مزایده کان لم یکن تلقی و مبلغ 2 میلیارد ریال از سپرده شرکت در مزایده نامبرده کسر و مابقی سپرده به ایشان مسترد خواهد شد.

شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در خصوص پیامدهای این مناقصه گفته است در حال حاضر آثار مالی اطلاعات افشا شده فوق مشخص نیست و نیاز به بررسی های بیشتر دارد. بنابراین به محض روشن شدن، موضوع در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا