آخرین وضعیت صورت های مالی بانک صادرات و زمان تقریبی مجمع

آخرین وضعیت صورت های مالی بانک صادرات و زمان تقریبی مجمع

یک مقام مسئول در بانک صادرات درباره آخرین وضعیت صورت های مالی 95 بزرگترین بانک بورسی از لحاظ سرمایه اسمی (5.7 هزار میلیارد تومان ) اظهار داشت: بعد از انتشار دو گزارش حسابرسی شده ، دو پیش نویس صورت های مالی از سوی سازمان حسابرسی تهیه و به بانک مرکزی ارسال شده است.


یک مقام مسئول با اعلام آخرین وضعیت تهیه گزارش صورت های مالی ۹۵ بانک صادرات ، زمان تقریبی مجمع سالانه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس پرس، یک مقام مسئول در بانک صادرات درباره آخرین وضعیت صورت های مالی 95 بزرگترین بانک بورسی از لحاظ سرمایه اسمی (5.7 هزار میلیارد تومان ) اظهار داشت: بعد از انتشار دو گزارش حسابرسی شده ، دو پیش نویس صورت های مالی از سوی سازمان حسابرسی تهیه و به بانک مرکزی ارسال شده است.

وی ادامه داد: بانک مرکزی در مورد پیش نویس دوم ، نکاتی را مطرح کرد که اصلاح شده و قرار است با برگزاری جلسه ایی با نمایندگان بانک مرکزی و سازمان حسابرسی ، این موضوع نهایی شود.

این مسئول درباره زمان تقریبی مجمع سالانه "وبصادر" برای صورت های مالی اسفند 95 و همچنین بازگشایی نماد ( که از اواخر تیر سال گذشته تا کنون بسته مانده ) به بورس پرس گفت: به محض نهایی شدن گزارش حسابرسی شده، زمان برگزاری مجمع با فاصله قانونی 10 روز تعیین می شود. بنابراین انتظار می رود مجمع سالانه بانک در اواخر آبان یا در اوایل آذر تشکیل شود.

وی ادامه داد: بازگشایی نماد هم منوط به ارایه اطلاعات میاندوره ای 96 به سازمان بورس و برگزاری مجمع سالانه است که به نظر می رسد با توجه به تاکید وزیر اقتصاد و خواسته مسئولان سازمان بورس ، بازگشایی نماد بانک صادرات هم در اولین فرصت بعد از برگزاری مجمع انجام شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا