کسب عنوان برتر توسط فولاد مبارکه اصفهان در نمایشگاه بین المللی فلزات

کسب عنوان برتر توسط فولاد مبارکه اصفهان در نمایشگاه بین المللی فلزات

گروه صنایع معدنی >فولاد - غرفه شرکت فولاد مبارکه در نهمین نمایشگاه بین المللی فولاد، متالورژی، قالبسازی و ریختگری عناوین برتر در زمینه اطلاع رسانی و غرفه آرایی را از آن خود کرد.

به گزارش ماین نیوز، غرفه این شرکت در نهمین نمایشگاه بین المللی فولاد، متالورژی قالبسازی و ریختگری که از 19 تا 22 آبانماه در محل نمایشگاه های دائمی مشهد مقدس برگزار شد، عناوین برتر در زمینه اطلاع رسانی و غرفه آرایی را از آن خود کرد و لوح تقدیر و تندیس این نمایشگاه را به خود اختصاص داد.

نهمین نمایشگاه بین المللی فلزات مشهد همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، نهمین نمایشگاه معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته و یازدهمین نمایشگاه سنگ های تزیینی و نما و یازدهمین نمایشگاه ماشین آلات، راهسازی و عمران، ریلی و جاده ای در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد با حضور دکتر نوروز زاده معاون وزیر و رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی وجمعی دیگر از نمایندگان و مسئولین استان خراسان و 150 شرکت داخلی و خارجی پذیرای عموم بازدیدکنندگان بود.

در حاشیه این نمایشگاه، چهارمین همایش ملی، منطقه ای راه های تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت، معدن و فلزات نیز برگزار شد.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند دو اثر مهم داشته باشد، یکی اینکه شرکت ها با حضور در این نمایشگاه ها می توانند توانایی های خود را در معرض نمایش قرار دهند و کشور با ظرفیت های تولیدی و توانایی های این شرکت ها بیشتر آشنا شود و در این راستا یک هم افزائی اطلاعاتی در جهت تامین نیاز ها، رونق و توسعه کشور بوجود آید، دوم اینکه یک حالت تشویق، ایجاد خود باوری و اعتماد به نفس در آنها تقویت می شود.

وی در ادامه صنعت فولاد را یک مزیت نسبی برای کشور نسبت به صنایع دیگر معرفی نمود و گفت: چالش هایی که بر سر راه صنعت فولاد کشوراست یکی بحث کاهش قیمت های جهانی است و اگر بخواهیم در صحنه حضور و در بازارهای داخلی و خارجی حرفی برای رقابت داشته باشیم باید یک دید استراتژیک وچند ساله تعریف نماییم و ببینیم در چند سال آینده چه اتفاقی می افتد تاچشم بسته حرکت ننماییم.

گفتنی است کارشناسان فروش و بازاریابی و امور خرید در غرفه شرکت فولاد مبارکه پاسخ گوی مشتریان و تأمین کنندگان و مراجعین بودند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا