حسابرسی شده؛

نگاهی بر عملکرد شش ماهه "فجر"

نگاهی بر عملکرد شش ماهه

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در دوره شش ماهه نخست امسال مبلغ 202 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 58 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

 

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل 858 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با انتشار عملکرد شش ماهه خود اعلام کرد، در دوره شش ماهه نخست امسال مبلغ 202 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 58 درصد از پیش بینی هایش رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 117 درصد افزایش یافت.

گفتنی است این شرکت در دوره شش ماهه سال مالی قبل مبلغ 93 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و معادل 38 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.

"فجر" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 29 اسفندماه 96 را حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی اعلام کرد.

 بر این اساس  درخصوص توضیحات پیرامونی گزارش پیش بینی درآمد هرسهم سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96  عنوان شد، بخش عمده ای از مازاد جذب شده هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی مربوط به نگهداری محصولات در انبارهای استیجاری خارج از شرکت است که در شش ماهه دوم مبلغ این هزینه کاهش خواهد یافت.

این شرکت  دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به  31 شهریور ماه 96 بصورت حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی را نیز عنوان کرد.

همچنین دلایل میزان اضافه جذب شده در خالص سایر درآمدهای عملیاتی نسبت به پیش بینی سال 96 به شرح زیر است:

افزایش درآمد فروش ضایعات مربوط به افزایش قیمت فروش اسپیره ضایعاتی است که ازمبلغ 16 هزار و 800 ریال پیش بینی به مبلغ 17 هزار و 600 ریال هرکیلو واقعی تبدیل شده است.

دلایل تغییر اطلاعات واقعی سال منتهی به 30 اسفند ماه 95 بصورت حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی نیز بر این اساس است.

باتوجه به اینکه هزینه های جذب نشده، کاهنده خالص سایر درآمدها و هزینه های عملیاتی است و با افزایش میزان تولید در شش ماهه ابتدای سال هزینه جذب نشده کاهش یافته است ولی در شش ماهه دوم به علت تعمیرات دوره ای و به منظور کنترل بازار، کاهش تولید خواهیم داشت درنتیجه به هزینه های جذب نشده پیش بینی شده خواهیم رسید.

و در نهایت دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به 31 شهریور ماه 95 بصورت حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی نیز منتشر شد.

در رابطه با افزایش جذب شده در هزینه های مالی نسبت به پیش بینی، بنا به برنامه ریزی های انجام شده در مورد پرداخت بدهی های معوق، مبلغ هزینه های مالی در شش ماهه دوم نسبت به شش ماهه اول کاهش خواهد یافت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا