حسابرسی شده اعلام شد؛

کسب 111 میلیون ریال سود واگذاری "سدبیر" طی یک ماه

کسب 111 میلیون ریال سود واگذاری

شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در دوره یک ماهه منتهی به 30 مهر ماه 96 از بابت واگذاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی مبلغ 111 میلیون ریال سود کسب کرد.

 

 

شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان صورت وضعیت پورتفوی یک ماهه منتهی به 30 مهر ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل 102 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با انتشار عملکرد یک ماهه خود اعلام کرد در دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیارد و 707 میلیون ریال و با مبلغ یک میلیارد و 818 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 111 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

این شرکت در مهر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه میلیارد و 13 میلیون ریال تحصیل کرد.

"سدبیر" در ابتدای دوره یک ماهه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یکصد میلیارد و 29 میلیون ریال و ارزش بازار 92 میلیارد و 88 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده این شرکت طی دوره یک ماهه با افزایش یک میلیارد و 306  میلیون ریال به مبلغ 101 میلیارد و 335 میلیون ریال رسید. ارزش بازار آن نیز با کاهش ۹۶۵ میلیون ریال معادل 91 میلیارد و 123 میلیون ریال محاسبه شد.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا